TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-16 - Nowa usługa w sieci hotelowej

Sieć Novotel wprowadza nową funkcjonalność. Na gości hoteli tej sieci czeka wirtualny concierge, który został uruchomiony w czerwcu tego roku.

reklama


Usługa sukcesywnie wdrażana jest w 100 obiektach Novotel zanim zostanie wprowadzona w całej sieci. Wirtualny concierge dostępny jest na ekranach w lobby. Można używać go do przeglądania informacji na temat marki i hoteli, a także uzyskać adresy ciekawych miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, itp.), praktyczne informacje dotyczące prognozy pogody czy lotu, a także szereg innych usług, w tym wysyłania wirtualnych pocztówek.

We wrześniu br. marka Novotel planuje wprowadzić usługę wirtualnego concierge jako aplikację mobilną. Goście będą mogli ściągnąć ją za darmo na swoje urządzenia z systemami Android i iOS Apple. Pozwoli im to na korzystanie z usługi na terenie całego w hotelu.

Grupa Accor zdecydowała się na otwarcie w Rosji kolejnych hoteli marki Novotel. Otwarcie Novotel Moscow City odbyło się 9 lipca br. W ten sposób Accor powiększył liczbę swoich obiektów do 5. w Moskwie i 16. na terenie Rosji. Współwykonawcą projektu był Tashir, jeden z największych rosyjskich deweloperów i spółka holdingowa oraz inwestor CJSC Soglasie. Łączna wartość inwestycji dokonanych przez dwóch partnerów wynosiła 160 milionów dolarów. Accor prowadzi hotel w ramach długoterminowej umowy zarządzania.

Ewa Bluhm, która przez ostatnie 4 lata zarządzała hotelem Mercure Warszawa Grand, od 1 lipca br. zajmie dodatkowe stanowisko - Dyrektora ds. Franczyzy marki Mercure. Pierwsze doświadczenia w branży Bluhm zbierała w hotelu Marriott, gdzie wykonywała wiele zadań. Następnie podjęła decyzję o dołączeniu do Grupy Hotelowej Orbis i pracy dla marek ibis i Mercure.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com