TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-12-02 - Grupa hotelowa pomaga ofiarom tajfunu

Rezidor Hotel Group zdecydowała o przekazaniu funduszy na pomoc osobom poszkodowanym w wyniku tajfunu na Filipinach. Potrzebującym przekazano 10 tysięcy euro, które zostały wpłacone na konto Międzynarodowego Komitetu Czerwonego Krzyża.

reklama


Tajfun na Filipinach poczynił szkody w listopadzie br. Na wyspach ogłoszono stan klęski żywiołowej. Pomóc osobom dotkniętym przez żywioł postanowiono poprzez wsparcie finansowe."Blisko 1100 pracowników naszej sieci, na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pochodzi z Filipin. Naszym gestem chcemy pokazać światu, jak bardzo ubolewamy z powodu tragedii rodzin ofiar tajfunu Haiyan. Poprzez wsparcie działalności Czerwonego Krzyża przekazujemy Filipińczykom wyczekiwaną przez nich pomoc" - wskazał Wolfgang M. Neumann, Preesident & CEO Rezidor Hotel Group.

W regionie dotkniętym kataklizmem znajdują się dwa obiekty zarządzane przez Rezidor: Park Inn by Radisson Davao i Radisson Blu Hotel, Cebu. Akcja pomocy w hotelach zlokalizowanych w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie potrwa do stycznia 2014. Do dzialań na rzecz pomocy poszkodowanym włączyli się również Carlson i Carlson Family Foundation oraz Carlson Wagnolit Travel.

Rezidor Hotel Group posiada na terenie Polski hotele marki Radisson Blu i Park Inn by Radisson.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com