TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-10 - Accor za równouprawnieniem

Accor, strategiczny partner Grupy Hotelowej Orbis prezentuje najnowsze sprawozdanie ze swojej działalności.

reklama


Accor popiera równość płci w pracy
W poniedziałek, 10 grudnia Accor ogłosił stworzenie grupy wspierającej kobiety w firmie - Women at Accor Generation (WAAG). Celem stowarzyszenia jest walka ze stereotypami oraz pomoc w osiągnięciu równości płci w pracy w obrębie sieci. Grupa otwarta jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn i jest reprezentowana na 5. kontynentach. Działalność stowarzyszenia opiera się głównie na doradztwie, wymianie doświadczeń oraz współpracy za pośrednictwem sieci w celu promowania szerszego dostępu kobiet do kierowniczych stanowisk. Zgodnie z przyjętym planem działania, do 2015 roku kobiety będą dyrektorami w 35% hoteli Grupy Accor. Celem jest osiągnięcie parytetu płci.

Sofitel Paris La Defense zostanie w sieci
W ramach strategii zarzÄ…dzania aktywami, Accor ogÅ‚osiÅ‚ sprzedaż Sofitel Paris La Défense za 22 miliony euro. Hotel pozostanie w sieci Sofitel i bÄ™dzie zarzÄ…dzany przez Accor. Nowymi wÅ‚aÅ›cicielami hotelu sÄ… Amundi Real Estate oraz Algonquin, który posiada już 7 hoteli zarzÄ…dzanych przez Accor we Francji i Wielkiej Brytanii.

Accor reorganizuje swoje zespoły operacyjne
Accor ogłosił nową organizację zespołów w swojej sieci. Decyzja podjęta została na podstawie głównych trendów w branży hotelarskiej - większej segmentacji na rynku i coraz bardziej konkretnych oczekiwaniach klientów, które wymagają zdecydowanego pozycjonowania marek. Reorganizacja polegać będzie na stworzeniu zespołów dedykowanych poszczególnym brandom, na których czele będzie stał Chief Operating Officer Europe. Accor jest pierwszą grupą w sektorze hotelarskim wprowadzającą tego typu organizację. Ma ona na celu wzmocnienie profesjonalizmu zespołów oraz marek. Nowa struktura organizacyjna obejmie 15 krajów Wschodniej i Centralnej Europy wokół 8. marek Accoru.

Rozwój sieci MGallery w Mediolanie i Australii
Wraz z początkiem grudnia, Accor ogłosił otwarcie pięciu nowych hoteli. Dwóch w modowej stolicy Włoch - Mediolanie oraz trzech w Australii.
Uptown Palace i Grand Visconti Palace położone są w samym sercu Mediolanu tworząc z wcześniej istniejącym hotelem Grand Hotel Villa Torretta oryginalną i stylową propozycję dla turystów i klientów biznesowych. Uptown Palace, oferując 158 pokoi i apartamentów urzeczywistnia istotę włoskiej elegancji. Strategicznie położony zaledwie kilka minut od słynnej dzielnicy mody, hotel wyróżnia się ciepłymi kolorami beżu i brązu, które dają efekt świeżości i wyrafinowania. Hotel Grand Visconti Palace oferuje natomiast 172 pokoje, apartamenty, spa oraz restaurację i centrum konferencyjne. Do dyspozycji gości jest także piękny włoski ogród, w którym w latach 20. mieścił się słynny młyn Mulino Verga.

W Australii zadebiutowały trzy obiekty sieci MGallery: Harbour Rocks Hotel w Sydney, The Como oraz Hotel Lindrum w Melbourne, które poszerzyły ofertę tej sieci do 6. na antypodach. Każdy z nowych hoteli charakteryzuje się innym stylem. Harbour Rocks Hotel, położony w centrum Sydney, tuż obok słynnej Opery wybudowany został w 1887 roku, służąc przez lata jako szpital, galeria sztuki oraz w końcu - hotel. Obiekt oferuje 59 pokoi w duchu luksusu i typowo australijskiej architektury. The Como, położony jest z kolei w centrum modowej dzielnicy, pośród butików, restauracji i odnowionych kafejek. Oferujący 107 przestronnych pokoi hotel, zaskakuje elegancją i designem. Como uwodzi gości również wspaniałym basenem i tarasem na dachu z widokiem na modną okolicę. Trzeci hotel, Lindrum znajduje się w sercu artystycznego życia pośród teatrów i muzeów. Obiekt oferuje 59 kameralnych pokoi w charakterystycznym butikowym i nowoczesnym stylu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com