TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-06-05 - Sieć restauracji stawia na rozwój

Sieć restauracji specjalizująca się w kuchni amerykańskiej 7th Street - Bar & Grill chce do końca tego roku otworzyć 15 nowych lokali. Planuje rozwijać się poprzez budowę sieci franczyzowej.

reklama


Firma działa na rynku od 3 lat i pod jej szyldem działa 6 restauracji. Aktualnie 7 kolejnych lokali jest w przygotowaniu. "Franczyza jest głównym kierunkiem rozwoju naszej firmy. Posiadamy jeden własny lokal modelowy, w którym testujemy nowe potrawy i rozwiązania, zanim zostaną wdrożone w lokalach franczyzowych. Jesteśmy pierwszą i jedyną w Polsce siecią restauracji serwujących typową kuchnię amerykańską z obsługą kelnerską. W naszej ofercie są zupy, przystawki, dania główne, burgery, steki, sałatki, panierowane skrzydełka, zestawy dla dzieci, desery oraz pełna gama alkoholi i koktajli. Jako pierwsi i jedyni w Polsce wprowadziliśmy ofertę Pimp My Burger polegającą na możliwości skomponowania swojego autorskiego burgera, gdzie gość naszej restauracji dobiera każdy składnik samodzielnie, dzięki czemu codziennie w naszych restauracjach powstają niepowtarzalne kompozycje" - zaznaczył Łukasz Błażejewski z 7th Street - Bar & Grill.

W lokalu studenci mogą zamawiać dania kuchni amerykańskiej z 40% zniżką.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com