TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W wyniku rebrandingu coffeeheaven zmieni się w Costa Coffee. Wspierająca ten proces kampania, rozpoczęta 1 kwietnia, obejmuje swoim zasięgiem nośniki OOH, Outdoor niestandardowy, radio oraz Internet.
reklama
Pierwsza faza rebrandingu objęła wybrane kawiarnie warszawskie, dlatego też to w stolicy ma miejsce pierwsza odsłona kampanii marketingowej Costa Coffee. Obejmuje ona standardowe nośniki OOH, wielkoformatowe i niestandardowe elementy takie jak tablice, naklejki i ekrany w komunikacji miejskiej, kampanię radiową w stacjach ogólnopolskich oraz w zapewniających jakość dotarcia stacjach lokalnych nadających w stolicy.
Główną osią kampanii internetowej jest kampania display, gdzie poprzez odpowiedni dobór formatów podkreślany jest przekaz o Pauzie na kawę, którą można zrobić w kawiarniach Costa Coffee. Dzięki mechanizmowi geotargetowania działania docierają do mieszkańców stolicy, w której trwa pierwsza faza rebrandingu.
Działania marketingowe wokół rebrandingu rozpoczęły się w marcu, kiedy to wystartowała komunikacja "Zatrzymaj się - coffeeheaven zmienia się w Costa Coffee". W jasny i widoczny sposób komunikowano proces transformacji kawiarni objętych 1 fazą rebrandingu.
Ponadto w tym miesiącu miała miejsce Wyprawa Costa, podczas której blogerzy, Jessica Mercedes, Lekko Stronniczy i Andrzej Tucholski odwiedzili Palarnię Kawy i kawiarnie Costa Coffee w Londynie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami