TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-21 - Nowe Trendy w Turystyce w Gdańsku

Blogi, questing, działania CSR, promocja i komercjalizacja produktów turystycznych to główne tematy konferencji "Nowe Trendy w Turystyce, która odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu Gdańsk.

reklama


To już czwarta edycja konferencji organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną/Gdańsk Convention Bureau, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży turystycznej z całej Polski. Jej celem jest prezentacja najważniejszych trendów, które w roku 2013 będą kształtować branżę - w tym roku mowa będzie m.in. o:

- questingu jako pomyśle na wyróżnik destynacji,
- wykorzystaniu nowych mediów i technologii,
- użytecznością design i CSRu w budowaniu promocji i turystyki oraz wielu innych, ważnych dla branży turystycznej działań.

Gośćmi tegorocznej edycji konferencji będą osoby od wielu lat związane nie tylko bezpośrednio z turystyką, ale również specjaliści od PR, marketingu, promocji i Internetu:

- Adam Mikołajczyk (Prezes Zarządu, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc)
- Natalia Hatalska (blogerka, ekspert komunikacji marketingowej, prowadząca blog hatalska.com)
- Jacek Smit Kowalski (Właściciel, lider i ekspert Smit&Smit Consulting)
- Szymon Sikorski (Prezes Zarządu, Publicon i Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
- Dr Bartłomiej Walas (Wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna)
- Wojciech Kreft (Prezes, Centrum Promocji Kocham Bałtyk)
- Łukasz Wilczyński (właściciel, Planet PR)
- Joanna Kontkiewicz - Studzińska (Marketing Communication Executive, Amadeus).

Konferencja rozpocznie się o godzinie 8:55 rejestracją uczestników. Poza wystąpieniami prelegentów organizatorzy konferencji zaplanowali na godzinę 13:00 prezentację zwycięskich produktów turystycznych w konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com