TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-29 - Geovita: wyniki za 12 miesięcy 2010

Geovita sp. z o.o. osiągnęła przychody ze sprzedaży usług w wysokości 36.671 tys. zł w 2010 roku. Sprzedaż w ujęciu rok do roku znacząco wzrosła i była wyższa o 26%. Wartościowo wzrost ten wyniósł 7.652 tys. zł.

reklama


Na wzrost sprzedaży istotny wpływ miała umowa o zarządzanie Zespołem Hoteli Orient w Krakowie należącymi do PNiG Sp. z o.o. w Krakowie.
Wynik na sprzedaży wyniósł 376 tys. zł.

W Spółce sprzedaż noclegów jest zbliżona do ilości osiągniętej w roku ubiegłym. Średnia cena netto noclegu w podstawowych obiektach Spółki za 12 miesięcy br. jest nieznaczne niższa w odniesieniu do cen osiąganych w roku ubiegłym spadek ten wyniósł 1,66%. Wskaźnik obłożenia za 12 miesięcy jest zbliżony do osiągniętego w 2009 roku, przy średniej ilości dostępnych miejsc wyższej o ok. 90. Wynika to z ponownego uruchomienia po rozbudowie Centrum Zdrowia Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie, które to miejsca hotelowe w statystyce za 2009 rok nie były wykazywane jako dostępne.

Trwająca niepewność na rynku usług świadczonych przez Spółkę (w tym szkoleń, konferencji i pobytów indywidualnych), żałoba po katastrofie w Smoleńsku oraz powódź w maju i czerwcu znacząco wpłynęła na osiągnięty poziom sprzedaży usług realizowanych przez Spółkę (w tym rezygnacja z już zakontraktowanych usług). Zmniejszenie sprzedaży spowodowane tymi czynnikami oceniane jest na 7-10%.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com