TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-04-29 - Przygotowania do Meet Poland 2011 już trwają

Ubiegłoroczna edycja Meet Poland odbyła się 30 września w Centrum Konferencyjnym warszawskiego Hotelu Gromada. Wzięło w niej udział ponad 70 przedstawicieli zagranicznych biur podróży i organizacji turystycznych z 22 krajów oraz ponad 80 organizatorów polskiej turystyki. W sumie odbyło się około 2500 spotkań. Ruszyły przygotowania do kolejnej edycji workshopu.

reklama


W związku z tym, w warszawskiej restauracji Green Patio należącej do Wars S.A. odbyło się zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną i Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej spotkanie, w którym udział wzięli organizatorzy ubiegłorocznego workshopu turystki przyjazdowej - Meet Poland.

Celem spotkania było m.in. oficjalne podziękowanie osobom, które przyczyniły się do sukcesu minionej edycji oraz podsumowanie wyników workshopu. Uzgodniono szczegóły dalszej wspólnej pracy przy tegorocznym workshopie. Publiczno-prywatna współpraca przy realizacji tego typu przedsięwzięcia sprawdziła się. Pozwoliło to na transparentne zaangażowanie Polskiej Organizacji Turystycznej i bezpośrednie pokrycie kosztów zaproszenia zagranicznych gości. Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej natomiast, dzięki temu wsparciu, mogło wyznaczyć niskie opłaty za udział w wrokshopie. Wpływy te pokryły wszystkie koszty organizacyjne. Zaoszczędzone środki (ok. 10 tys. zł) przeznaczono na kolejną edycję Meet Poland.

Meet Poland 2011 obędzie się w dniach 29-30 września. Formuła workshopu zostanie wzbogacona o możliwość promocji regionów. Biorąc pod uwagę fakt, że w tym roku chęć udziału wyraziło już wielu kupujących z różnych zakątków świata, a PLL LOT zadeklarowało się zaprosić najlepszych touroperatorów z rynków, do których ma połączenia lotnicze, możemy się spodziewać dużej skuteczności takiej promocji.

Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej, w skład którego wchodzą: Forum Turystyki Przyjazdowej, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polska Izba Turystyki Oddział Mazowiecki, Stowarzyszenie Zarządców Obiektów Rekreacyjno-Turystycznych, TTG Event i Warszawska Izba Turystyki proponuje kolejną inicjatywę wspierającą komercjalizacje ofert turystyki przyjazdowej. Jest nią wydanie, pierwszego w Polsce, Sales Manual dla zagranicznych touroperatorów oraz zorganizowanie, wspólne z Ukrainą study tour przed Euro 2012.

Gospodarz spotkania - Wars S.A. reprezentowany na spotkaniu przez Prezesa Krzysztofa Supę i dyr. marketingu - Andrzeja Buczkowskiego, w celu wsparcia promocji polskiej turystyki już od kwietnia prowadzi wśród pasażerów wagonów sypialnych, dystrybucję specjalnych wydań promocyjnych TTG Poland.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com