TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-17 - Goście znowu ocenili hotele

Zestawienia najlepszych hoteli często konstruowane są na podstawie opinii internautów. Taka lista może być faktycznie miarodajna pod warunkiem, że są to wypowiedzi gości hotelowym, którzy faktycznie odwiedzili dany obiekt.

reklama


Agoda.com, serwis rezerwacji hotelowych, przygotował zestawienie 12 hoteli, które w 2012 roku były najlepiej oceniane przez klientów serwisu. Recenzje dostępne na stronie to zapis wrażeń klientów odnośnie pobytu w danym hotelu. Wiarygodność gwarantuje fakt, że recenzje piszą nie spece od PR, lecz prawdziwi klienci, już po wymeldowaniu z hotelu.

Podczas recenzji hotelu, klienci proszeni są o ocenę swojego pobytu pod kątem wielu kryteriów, takich jak cena, lokalizacja, obsługa, czystość, komfort oraz jedzenie. Później wszystkie te oceny sumuje się i wyciąga średnią, która stanowi ogólną ocenę hotelu przez danego klienta. Tworząc listę 12 najlepszych hoteli, Agoda zebrała wszystkie oceny dla danego hotelu, zsumowała je i podzieliła przez liczbę recenzji, w ten sposób uzyskując średnią ocenę dla każdego hotelu.

Poniżej znajduje się lista 12 najwyżej ocenianych hoteli Agody, oparta na ocenach gości wystawionych od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 roku:

Raffles Hotel, Singapur
Wynik: 9.506

The Chedi Chiang Mai, Tajlandia
Wynik: 9.467

Komaneka at Bisma Ubud, Bali, Indonezja
Wynik: 9.445

The Imperial Hotel, New Delhi, Indie
Wynik: 9.442

Komaneka at Rasa Sayang Ubud, Bali, Indonezja
Wynik: 9.416

Essence Hanoi Hotel, Hanoi, Wietnam
Wynik: 9.408

Kajane Mua Villas, Bali, Indonezja
Wynik: 9.378

Jeevaklui Hotel, Lombok, Indonezja
Wynik: 9.365

Hanoi Elegance Diamond Hotel, Hanoi, Wietnam
Wynik: 9.362

The One Vacation Home, Malacca, Malezja
Wynik: 9.361

Kuredu Island Resort and Spa, Malediwy
Wynik: 9.346

Apsara Centrepole Hotel, Siem Reap, Kambodża
Wynik: 9.328



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com