TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zestawienia najlepszych hoteli często konstruowane są na podstawie opinii internautów. Taka lista może być faktycznie miarodajna pod warunkiem, że są to wypowiedzi gości hotelowym, którzy faktycznie odwiedzili dany obiekt.
reklama
Agoda.com, serwis rezerwacji hotelowych, przygotował zestawienie 12 hoteli, które w 2012 roku były najlepiej oceniane przez klientów serwisu. Recenzje dostępne na stronie to zapis wrażeń klientów odnośnie pobytu w danym hotelu. Wiarygodność gwarantuje fakt, że recenzje piszą nie spece od PR, lecz prawdziwi klienci, już po wymeldowaniu z hotelu.
Podczas recenzji hotelu, klienci proszeni są o ocenę swojego pobytu pod kątem wielu kryteriów, takich jak cena, lokalizacja, obsługa, czystość, komfort oraz jedzenie. Później wszystkie te oceny sumuje się i wyciąga średnią, która stanowi ogólną ocenę hotelu przez danego klienta. Tworząc listę 12 najlepszych hoteli, Agoda zebrała wszystkie oceny dla danego hotelu, zsumowała je i podzieliła przez liczbę recenzji, w ten sposób uzyskując średnią ocenę dla każdego hotelu.
Poniżej znajduje się lista 12 najwyżej ocenianych hoteli Agody, oparta na ocenach gości wystawionych od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 roku:
Raffles Hotel, Singapur
Wynik: 9.506
The Chedi Chiang Mai, Tajlandia
Wynik: 9.467
Komaneka at Bisma Ubud, Bali, Indonezja
Wynik: 9.445
The Imperial Hotel, New Delhi, Indie
Wynik: 9.442
Komaneka at Rasa Sayang Ubud, Bali, Indonezja
Wynik: 9.416
Essence Hanoi Hotel, Hanoi, Wietnam
Wynik: 9.408
Kajane Mua Villas, Bali, Indonezja
Wynik: 9.378
Jeevaklui Hotel, Lombok, Indonezja
Wynik: 9.365
Hanoi Elegance Diamond Hotel, Hanoi, Wietnam
Wynik: 9.362
The One Vacation Home, Malacca, Malezja
Wynik: 9.361
Kuredu Island Resort and Spa, Malediwy
Wynik: 9.346
Apsara Centrepole Hotel, Siem Reap, Kambodża
Wynik: 9.328
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami