TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-05-11 - BUT uczy kochania

Biuro Usług Turystycznych BUT liczy ponad 7400 fanami na facebooku. Fanpage KochamWakacje.pl jest jednym z najbardziej popularnych fanpage`y wśród organizatorów turystyki młodzieżowej.

reklama


Od 2010 roku firma wciąż rozwija społeczność skupioną wokół "Kochania Wakacji", dając fanom korzyści (takie jak np. spontaniczne promocje tylko dla "facebookowiczów"), zapewniając ciekawe tematy do dyskusji i rozmów ze znajomymi poznanymi na wyjazdach i tworzenia nowych aplikacji.

Co tydzień średnio ok. 15.000 osób ogląda posty funpage KochamWakacje.pl aby znaleźć nie tylko konkursy, najświeższe informacje i promocje, ale także po to, aby obejrzeć zdjęcia, filmy z wyjazdów i poznać osoby, z którymi wyjadą na wakacje.

Wielu fanów KochamWakacje.pl "podaje dalej" treści, które zobaczą na fanpage`u. W każdym tygodniu średnio ok. 400 osób pośrednio udostępnia wiadomości z facebookowego profilu marki BUT-a.

Firma zaplanowała wiele nowych akcji promocyjnych i działań w ramach mediów społecznościowych. Najnowszą jest aplikacja w formie GRY dla Maturzystów!

Firma chce zwiększać bazę fanów, oraz kreować coraz bardziej "wirusowe" i warte udostępniania treści.
"Mamy zamiar osiągnąć te cele nie tylko poprzez tworzenie coraz ciekawszych, opartych głównie na zdjęciach i filmach postów, ale także poprzez konkursy (m. in. z wykorzystaniem aplikacji konkursowych, oraz możliwości facebook"owej osi czasu).

Unikalne aplikacje i coraz większa ilość przywilejów i korzyści dla fanów naszego profilu to to na czym nam zależy, przy zwiększaniu bazy fanów."
Przykładem takich korzyści są specjalne zniżki, dostęp do najświeższych informacji, czy możliwość współuczestniczenia w tworzeniu oferty i gadżetów, które później rozdawane są na koloniach i obozach.

Firma BUT już teraz rozpoczyna ekspansję i dywersyfikację marek w ramach zarówno portalu facebook, jak i innych mediów, w tym również społecznościowych.

Na sezon letni firma skupiła się na rozwoju 2 produktów: 1.profilu BUT18Plus skierowanego do studentów i maturzystów, poprzez specjalne akcje promocyjne przed szkołami, aplikacje w formie gier na facebooka, promocje zniżkowe. 2. rozwój kanału Dziecięcego, poprzez mocne działania reklamowe w Internecie, na portalach społecznościowych, warszawskich piknikach rodzinnych i zenwnętrznej reklamie. Już pod koniec maja firma przy współpracy z Wydawnictwem Bauer-Bravo zorganizuje i przedstawi na łamach gazety specjalny konkurs dla czytelników Bravo. Do wygrania będą wakacje i ekskluzywne okulary Ray-Ban.

Firma BUT nie zamyka się na najnowsze trendy w ramach portali i mediów społecznościowych. KochamWakacje.pl posiada swoje konto już m.in. na zyskującym coraz więcej użytkowników na świecie i w Polsce portalu Pinterest.

Firma zamierza utrzymać pozycję branżowego lidera, oraz wciąż rozszerzać społeczność skupioną wokół marki "KochamWakacje.pl"- zarówno w sensie ilości jak i jakości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com