TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-09-27 - Portal Hotelarski HRS monitoruje zadowolenie klientów

HRS wprowadza nowy system oceny i punktowania hoteli. Od tej pory, do uprzednio opublikowanych wyników ocen, goście będą mogli dodawać swoje osobiste opinie na temat odwiedzanych obiektów.

reklama


Warto dodać, że oceny i opinie mogą być zamieszczane na portalu HRS wyłącznie przez osoby, które przebywały w danym hotelu, co daje gwarancję ich autentyczności. Po wyjeździe goście otrzymują bezpośredni link do strony, na której można dodać swoją opinię. Ciekawą opcją jest fakt, że sami hotelarze mają dostęp do platformy i mogą odpowiadać na komentarze gości, tak więc reagować na ewentualne uwagi krytyczne, bądź sugestie.

Poza funkcją zamieszczania komentarzy, klienci w dalszym ciągu będą mogli dokonywać oceny w 14 różnych kategoriach, za pomocą skali od 1 (słabo) do 10 (bardzo dobrze). Obejmują one m.in. wielkość pokoju czy życzliwość obsługi. Punktowane jest również ogólne zadowolenie klienta, jak i stosunek jakości do ceny. Po otrzymaniu minimum pięciu opinii klientów, HRS oblicza całkowity wynik dla hotelu, który wyświetlany jest na liście ulubionych hoteli, dzięki czemu użytkownik natychmiast uzyskuje klarowny obraz.

Badanie przeprowadzone przez HRS potwierdziło, że klienci chętnie planują wypoczynek w oparciu o opinie zamieszczane przez innych gości. Prawie 67% ankietowanych stwierdziło, że bardzo często kierują się opiniami gości. Odsetek ten wzrasta do poziomu 76% w przypadku użytkowników w wieku do 29 lat, natomiast w grupie wiekowej 50+ opinii społeczności internetowej zasięga 54% klientów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com