TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 9 września pasażerowie wagonów restauracyjnych i barowych WARS mogą znaleźć w ofercie cydr.
reklama
"Cider Inn" produkowany ze świeżych, polskich jabłek. Ten napój pojawi się w dwóch odsłonach - wytrawnej i półwytrawnej o zawartości alkoholu do 4,5 proc. Wprowadzenie cydru to element promocji polskich, naturalnych produktów. Napój alkoholowy pojawi się w ofercie WARS na razie do końca października. "Cydr serwowany w WARS ma delikatnie wytrawny smak. To doskonały napój orzeźwiający, który pasuje do wielu dań, takich jak panierowany camembert czy grillowana pierś z kurczaka."- mówi Piotr Zaborowski, szef kuchni WARS.
Wspieranie sprzedaży polskich owoców to nie pierwsza tego typu inicjatywa zorganizowana w pociągach. W ramach wspólnej akcji PKP Intercity i WARS, pasażerowie pociągów Express Intercity (EIC) w ramach poczęstunku otrzymują także jabłka z rodzimych sadów. Do rozdania jest aż 280 000 owoców.
"Pod koniec czerwca zmieniliśmy ofertę menu. Jednak cały czas chcemy wprowadzać do naszej oferty kolejne, polskie produkty. WARS to doskonałe miejsce do promowania produktów regionalnych, również dlatego, że mamy tutaj grupę odbiorców dostępną przez określony czas."- mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A.
Jak zapowiada WARS w kolejowym menu pasażerowie będą mogli liczyć na kolejne, regionalne przysmaki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami