TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-03-12 - Piwo na Stadionie Narodowym

Jeśli uda się przywrócić magię piwa, skorzystają na tym nie tylko browarnicy, ale i ich partnerzy - taka idea przyświecała konferencjom na Stadionie Narodowym, na które Kompania Piwowarska zaprosiła swoich głównych partnerów handlowych oraz siły sprzedaży.

reklama


Piwo to ogromna różnorodność gatunków i stylów, bogaty Å›wiat doznaÅ„ i wrażeÅ„, które wiążą siÄ™ zarówno z samym trunkiem, jak i sposobem jego serwowania i degustowania. W cyklu konferencji, które odbyÅ‚y siÄ™ na Stadionie Narodowym w lutym i marcu, wzięło udziaÅ‚ kilkudziesiÄ™ciu partnerów KP z sieci handlowych i gastronomicznych, reprezentanci dystrybutorów oraz przedstawiciele pionu sprzedaży firmy. Na poczÄ…tku spotkania uczestnicy zapoznali siÄ™ z pomysÅ‚ami piwowarów na to, jak wzmocnić reputacjÄ™ piwa, pokazać jego prawdziwe zróżnicowanie, a zarazem uczynić kupowanie go czynnoÅ›ciÄ… Å‚atwÄ… i wygodnÄ…. Plany dotyczyÅ‚y także tego, jak sprawić, by piwo staÅ‚o siÄ™ atrakcyjnym napojem jako dopeÅ‚nienie posiÅ‚ku, dla kobiet, osób starszych czy tych, które dopiero wkroczyÅ‚y w dorosÅ‚ość.

"JesteÅ›my solidnie przygotowani do kolejnego sezonu piwnego i wierzymy, że przy wsparciu nowoÅ›ciami może to być sezon naprawdÄ™ spektakularny. SzerzÄ…c kulturÄ™ piwnÄ… i dajÄ…c naszym partnerom i handlowcom odpowiednie narzÄ™dzia do dziaÅ‚ania, jesteÅ›my w stanie zwiÄ™kszyć wartość tego rynku w Polsce" - mówi Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej. "Piwo nie powinno być traktowane jak zwykÅ‚y towar codziennego użytku, np. chleb. Za naszymi piwami stoi konkretna jakość, majÄ…ca ogromnÄ… wartość dla amatorów piwa, z której nie chcemy rezygnować, a która znajduje swoje odzwierciedlenie w cenie" - dodaje.

Impreza nie ograniczyÅ‚a siÄ™ do zwykÅ‚ej prezentacji. Jej gospodarz znalazÅ‚ sposób na to, by przekonać klientów, dlaczego warto postawić na piwo z Tyskich Browarów Książęcych, Lech Browary Wielkopolski i Browaru Dojlidy, a handlowcom dostarczyć inspiracji do sprzedaży. Zamiast tylko pokazywać, firma postawiÅ‚a na zaangażowanie. W kuluarach Stadionu Narodowego miÄ™dzy innymi wyrósÅ‚ fragment prawdziwej puszczy, gdzie można byÅ‚o odwiedzić Å»ubra, a w strefie Lecha nalać sobie piwo siÅ‚Ä… wÅ‚asnych myÅ›li, jeÅ›li tylko byÅ‚y one wystarczajÄ…co "zimne" - a to dziÄ™ki wykorzystaniu specjalnego mindreadera.

Uczestnicy konferencji jako pierwsi obejrzeli tegoroczne nowości, m.in. czeską markę Kozel debiutującą na polskim rynku, Tyskie Radler czy Cydr Green Mill serwowany z nalewaka i innych.

Na wszystkich stoiskach można było degustować piwo w dopasowanym szkle i zaserwowane zgodnie z rytuałem. Kulminacją tych atrakcji były wieczorne warsztaty gotowania pod okiem ekspertów, podczas których goście uczyli się, jak przyrządzać potrawy z wykorzystaniem piwa i jak łączyć chmielowy napój z poszczególnymi daniami.

"SkorzystaliÅ›my z tej formy, aby w przekonywujÄ…cy sposób opowiedzieć i zapoznać Klientów i przedstawicieli siÅ‚ sprzedaży z rozwiÄ…zaniami w zakresie naszego portfela, jaki przygotowaliÅ›my na rok 2015. Ta forma pozwoliÅ‚a niemalże dotknąć planów, spróbować nowoÅ›ci i omówić, czy doprecyzować plany rynkowe. WierzÄ™, że ten caÅ‚oÅ›ciowy obraz naszej oferty pozwoli Klientom na planowanie swoich aktywnoÅ›ci. ByÅ‚o to bardzo interaktywne spotkanie, a doÅ›wiadczenie to pozwala nam już dzisiaj planować kolejne tego typu inicjatywy. Nie mamy nic do ukrycia. Jako lider rynkowy chcemy wspólnie z klientami ksztaÅ‚tować wartość kategorii w nadchodzÄ…cych latach" - podsumowuje Marzena Piórko, wiceprezes ds. sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com