TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hotel idealny dla rodzin z dziećmi, położony bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży - tak brzmiała oferta mająca na celu zachęcenie turystów do wypoczynku w jednym z tunezyjskich kurortów, Monastyrze. Jak przyznają wczasowicze oferta niczym nie przypominała wakacji all inclusive w obiekcie o czterogwiazdkowym standardzie, które wykupili w biurach podróży Sun&Fun Holidays oraz Viva Club.
reklama
Helya Beach w Tunezji miał jawić się jako egzotyczna, obfitująca w dostatek oaza spokoju. Zamiast tego pustki na stołach, sterta brudnych talerzy, nieposprzątane pokoje i ciągłe bijatyki obsługi z właścicielem. Jednym słowem oferta katalogowa znacząco minęła się z prawdą. Mało tego przed wyjazdem wszyscy ostrzegali, żeby spacerując wśród straganów zakrywać opaski z nazwą hotelu - To miał być najlepszy hotel w Monastyrze, pełen bogatych turystów, których miejscowi lubią naciągać - mówią zawiedzeni turyści.
Wiceprezes Viva Club, Marian Polak tłumaczy, iż ten feralny hotel nie występuje w ofercie touroperatora. Został wprowadzony jednorazowo na 2 dni przed wylotem jako oferta "super last minute". Wobec czego główna odpowiedzialność spada na drugiego organizatora Sun&Fun Holidays. Wiesława Przybylska, dyrektor marketingu Firmy zapewnia, że sprzedaż tej oferty została już wstrzymana.
Nie zmienia to jednak faktu, że kilkudziesięciu turystów, w sumie około trzydziestu klientów obu biur szykuje pozew zbiorowy - czytamy w Gazecie Wrocławskiej. Zamiast inwestycji w udane wakacje skończyło się na zmarnowanym urlopie.
Przypomnijmy, że w ubiegłym roku takie same problemy z tym hotelem miało upadłe już biuro podróży Sky Club.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami