TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-24 - NET HOLIDAY - odpowiedź na komunikat OSAT

Wczoraj w mediach pojawiła się informacja na temat komunikatu, jaki Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych wysłało do swoich członków. Wynika z niego, iż OSAT nie może w pełni rekomendować współpracy z NET HOLIDAY.

reklama


Touroperator wydał oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Treść publikujemy poniżej.

"Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do stanowiska oraz informacji, jaką wydał OSAT, w której Zarząd tego Stowarzyszenia - na podstawie artykułów w mediach i opinii na forach oraz portalach społecznościowych - aktualnie nie rekomenduje w pełni współpracy z NET HOLIDAY, pragniemy poinformować, iż pomimo wydania opinii w naszym mniemaniu krzywdzącej, jesteśmy otwarci na dalszy dialog z OSAT, który jednak reprezentuje część środowiska agencyjnego.

Niezrozumiałe są dla nas twierdzenia o ryzyku i wątpliwościach wobec NET HOLIDAY, a tym bardziej twierdzenia zebrane w mediach oraz internecie, które świadczą o braku wiedzy i chęci zgłębienia tematu przez jej autorów, a których intencją jest wyłącznie zdyskredytowanie nas w oczach Klientów oraz Agentów. Mając to na względzie, bardzo chętnie podejmiemy ten temat na kolejnym spotkaniu z Zarządem OSAT, tym bardziej, że już wcześniej, przed wydaniem stanowiska przez OSAT, przedstawiliśmy odpowiednie argumenty rozwiewające te wątpliwości.

Niezależnie od wszystkiego, pragniemy przekazać Państwu pozytywne aspekty naszej kilkumiesięcznej działalności.

Pomimo tego, że działamy dopiero 3 miesiące, możemy mówić już o pierwszych sukcesach. Dotychczasowa sprzedaż spotkała się z dobrym odbiorem wśród biur agencyjnych i napawa nas optymizmem. Od 2-ch tygodni prowadzimy regularne rejsy charterowe z których wracają zadowoleni Klienci, a ich opinie są dla nas wszystkich potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych usług.

Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę - ostatnio dodaliśmy nowy hotel na Rodos, wkrótce planujemy wprowadzić nowy kierunek - Dubaj. Do istniejących już ofert sprzedażowych dodawane są nowe promocje, które uatrakcyjniają wyjazd dla Klienta. Dla przykładu, w jednym ze znanych hoteli w Egipcie, Alf Leila Wa Leila, wprowadzamy do sprzedaży pokoje z bezpłatnym nielimitowanym wstępem do aqua parku. W innych hotelach: Al Nabila Grand Makadi, Carribean World Soma Bay, Lillyland Beach Club, Titanic Palace wprowadzamy promocję, w której drugie dziecko w wieku 2-7 lat płaci tylko za przelot (pobyt gratis).

Tym samym nasza oferta jest nadal bardzo konkurencyjna nie tylko pod względem cenowym. Sprzedawane miejsca, pomimo iż są atrakcyjne cenowo, są również rentowne. Stanowi to dla nas też kolejną motywację.

Pragniemy ponownie zaznaczyć, iż priorytetem jest bezpieczeństwo naszych wspólnych Klientów. Dlatego bardzo dużą uwagę przywiązujemy do jakości usług, jakie świadczymy zarówno dla Klienta na miejscu, jak też i do obsługi biura agencyjnego. Jakość, a nie duża ilość miejsc wprowadzonych do sprzedaży jest dla nas priorytetem.

Podkreślamy, iż stosujemy wszelkie dostępne formy zabezpieczeń. Współpracujemy tylko z najlepszymi stabilnymi zagranicznymi partnerami, którzy obdarzyli nas zaufaniem. Posiadamy gwarancję ubezpieczeniową od wiodącego ubezpieczyciela. Miło mi również poinformować, iż nasza sieć biur agencyjnych stale się powiększa i na dzień dzisiejszy liczy już 617 biur sprzedaży.

Współpraca z Państwem oraz osobiste spotkania i rozmowy utwierdzają nas tylko i wyłącznie w przekonaniu, że na polskim rynku istnieje zapotrzebowanie na produkt oferowany przez nasza firmę, co motywuje nas do wytężonej pracy nad nadchodzącym letnim sezonem.

Dziękujemy tym samym już teraz Agentom za okazane zaufanie oraz za stałe polecanie naszej oferty co przekłada się na dokonywane codziennie rezerwacje.

Z poważaniem

Jacek Chmieliński - Prezes Zarządu
Aleksandra Panuś - Członek Zarządu
Jacek Panek - Członek Zarządu
oraz cały zespół Net Holiday".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com