TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-04 - Ryanair na czas

Linie lotnicze Ryanair opublikowały statystyki z kwietnia 2012 roku, dotyczące obsługi klienta. Wynika z nich, że w kwietniu:

reklama


*89% lotów z ponad 47,000 lotów wylądowało o czasie
*Otrzymano poniżej 0,7 iloÅ›ci skarg przypadajÄ…cych na 1000 pasażerów (nieznaczny wzrost iloÅ›ci skarg z powodu strajków kontroli ruchu lotniczego we Francji i Hiszpanii)
*Otrzymano poniżej 0,39 ilości skarg dotyczących zagubionego bagażu przypadających na 1000 pasażerów (znaczący spadek w porównaniu do poprzedniego roku).






Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com