TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
CyberSource, firma należąca do Visa Inc. i jeden z operatorów płatności dla e-commerce na świecie, nawiązał strategiczną współpracę z Amadeus w celu stworzenia zintegrowanego rozwiązania rezerwacyjnego dla linii lotniczych, biur podróży i innych organizacji turystycznych na całym świecie, które pozwoli zarządzać nadużyciami.
reklama
Wykorzystując doświadczenie firmy CyberSource w tym obszarze, rozwiązanie integruje system do zarządzania nadużyciami, Decision Manager, z dedykowaną platformą płatniczą dla branży turystycznej - Amadeus Payment Platform (APP). Decision Manager pozwala organizacjom na całym świecie realizować rezerwacje zgodne z prawem, identyfikując potencjalnie nieuczciwe transakcje i w ten sposób obniżając koszty operacyjne.
Zintegrowane rozwiązanie pomoże firmom turystycznym na całym świecie zwiększać przychody, redukować koszty i poprawić doświadczenia klientów w zakresie płatności w wielu kanałach - online, mobilnym, bezpośrednim czy w centrach obsługi telefonicznej.
"Cieszymy się z integracji rozwiązania CyberSource z platfomą Amadeus Payment Platform dla branży turystycznej. Dzięki temu możemy dostarczyć naszym klientom dostosowane do ich potrzeb, wzbogacone rozwiązanie płatnicze do wykrywania nadużyć, które pomaga im w optymalizacji procesów biznesowych, skracając czas akceptacji i usprawniając realizację należności." - powiedziała Celia Pereiro, Kierownik Travel Payments w Amadeus.
Natomiast Simon Stokes, Head of CyberSource EMEA & APAC podkreślił najważniejsze zalety jakie wynikają z zaproponowanego rozwiązania "Posiadając liczne osiągnięcia w działaniach na rzecz dużych linii lotniczych, biur podróży, sieci hoteli i innych dostawców usług turystycznych, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Amadeus, która zapewni firmom turystycznym i ich klientom szybkie, bezpieczne i bezproblemowe zakupy, bez względu na lokalizację czy wykorzystywane urządzenie" - powiedział.
CyberSource Decision Manager wspomaga firmy turystyczne w szybszym i dokładniejszym wykrywaniu oszustw, minimalizując konieczność bezpośredniej interwencji. Analiza danych jest możliwa dzięki zaawansowanemu modelowaniu ponad 60 miliardów transakcji zrealizowanych na całym świecie przez Visa Inc. i CyberSource w ciągu roku, obejmujących różne typy płatności i kanały sprzedaży - internetowy, telefoniczny czy mobilny. 260 testów wykrywających i wypróbowanych modeli statystycznego ryzyka uzupełnia dane transakcyjne, które dzięki temu mogą być lokalizowane według regionu, aby dalej pogłębia
i poszerza przejrzystość wzorca transakcji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami