TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć restauracji McDonald's poinformowała, że sprzedaż w lokalach otwartych od co najmniej 13 miesięcy spadła w lutym o 0,3%. To już czwarty z rzędu miesiąc, który przyniósł sieci straty.
reklama
McDonald's chciał zwiększyć swoje przychody z działalności w godzinach porannych. Póki co klientów przyciąga zestawami śniadaniowymi oraz kawą za jednego dolara. Dodatkowo firma walczy z malejącym zaufaniem konsumentów.
Duży wpływ na słabszą sprzedaż miała też ciężka zima, która nawiedziła w lutym USA. Kolejną przyczyną spadku sprzedaży jest dosyć szeroka konkurencja, która ostatnimi czasy rozszerzyła swoją ofertę i wprowadziła nowe elementy przyciągające coraz więcej klientów.
Natomiast w Europie sprzedaż wzrosła o 0,6%, zaś w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie spadła o 2,6%.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami