TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Holenderski Urząd Ochrony Konsumenta ukarał Ryanaira grzywną w wysokości 370 tys. euro za notoryczne wprowadzanie w błąd pasażerów. Zdaniem holenderskich urzędników informacje na temat rzeczywistych cen biletów na stronie internetowej przewoźnika znacząco odbiegają od tych, które są początkowo wyświetlane. Chodzi o ukryte opłaty i dodatkowe koszty.
reklama
Zarzuca się Ryanar`owi także uniemożliwienie pasażerom ponownej weryfikacji danych, które wprowadzili przed finalizacją rezerwacji. Na liście grzechów głównych irlandzkiego przewoźnika znajdują się także: brak adresu e-mail na stronie internetowej oraz możliwy kontakt jedynie w języku angielskim.
Ryanair zamierza się bronić i już przygotował pismo, w którym oświadczył, że w decyzji holenderskich urzędników jest "pełno błędów", i na tej podstawie zamierza składać odwołanie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami