TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-08-26 - Jak klienci biznesowi rezerwują hotele?

Turyści biznesowi to wymagający klienci, dla których przede wszystkim liczy się czas. Przyjeżdżają służbowo - mają pieniądze, są zapracowani, a więc rozdrażnieni, znudzeni i leniwi. Ile płacą rezerwacje, jakie udogodnienia cenią sobie najbardziej?

reklama


StayPoland przeprowadziło ankietę wśród polskich Klientów dotyczącą preferencji w zakresie służbowych rezerwacji hotelowych w Polsce.

Ponad połowa - 56% wszystkich zapytanych deklaruje, że regularnie odbywa podróże służbowe. 32% ankietowanych wyjeżdża służbowo co najmniej cztery razy w ciągu miesiącu, nieco mniej bo 29% podróżuje jeden lub dwa razy w ciągu miesiąca. Tylko 19% wyjeżdża raz w miesiącu lub rzadziej.

Wśród udogodnień najbardziej przydatnych podczas rezerwacji firmowych w czołówce znalazły się: łatwa anulacja, określona w skali jako czynnik bardzo ważny przez 58%, stała zniżka podobnie jak program lojalnościowy są bardzo ważne dla 52%. Za najmniej przydatne ankietowani uznali zbiorcze rozliczenia oraz możliwość telefonicznej rezerwacji.

Ze względu na ograniczone budżety w firmach Klienci za dobę płacą średnio 150 zł (aż 45%). 29% ankietowanych za dobę hotelową płaci 200 - 250 zł. Tylko 19% deklaruje rezerwacje firmowe za kwotę powyżej 250 zł.

Przeprowadzona ankieta pozwoliła nam lepiej poznać oczekiwania i potrzeby naszych Klientów, ponieważ te nieustannie się zmieniają, szczególnie w przypadku osób podróżujących służbowo. Znając opinie Klientów możemy elastycznie dopasowywać nasz program Polskie Hotele Dla Firm i poszerzać ofertę - dodaje Agnieszka Reguła, opiekun kluczowych Klientów serwisu StayPoland.com



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com