TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-21 - Włochy, Hiszpania i Portugalia w tej samej cenie

Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis bezustannie przeprowadza na świecie działania mające na celu uatrakcyjnienie oraz poszerzenie portfolio swoich marek. Poniżej prezentujemy najnowsze wiadomości dotyczące firmy.

reklama


Zwiedź Włochy, Hiszpanię i Portugalię w tej samej cenie!
Hotele należące do marki ibis w Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech będą oferowały pobyt, za pośrednictwem wszystkich kanałów rezerwacji, w cenie 45 €. Rezerwacji należy dokonywać w dniach od 6 do 31 maja br. Terminy pobytów objętych promocją, to czas wakacyjny, od 1 czerwca do 31 sierpnia. Akcja obejmie każdy z 74 hoteli marki ibis znajdujących się w tych trzech europejskich krajach. Obiekty zlokalizowane są m.in. w Madrycie, Barcelonie, Lizbonie, Mediolanie czy Rzymie, wielu turystów z pewnością znajdzie bez trudu ciekawe miejsce na wymarzony urlop.

Nowy szef kuchni w Mercure Piotrków Trybunalski Vestil
Od 5 maja br. w hotelu Mercure Piotrków Trybunalski Vestil, nowym Szefem Kuchni został Marcin Kuśmierski. Pierwsze doświadczenia w zawodzie zbierał w Wielkiej Brytanii u znanego restauratora Aarona Patersona. Pracując przez 4 lata w Hambleton Hall Hotel, poznał od podstaw sztukę kulinarną fine dining oraz zastosowanie kuchni molekularnej. Kolejnym etapem na ścieżce zawodowej była praca u Davida Camerona w Boat House Group na wyspie Jersey, gdzie w ciągu 3 lat osiągnął pozycję szefa kuchni. Po powrocie do Polski pracował w restauracji Alicante w Piotrkowie Trybunalskim. Hotel Mercure Piotrków Trybunalski Vestil zyskał kucharza, dla którego gotowanie to nie tylko praca, ale również pasja
i ciągłe poszukiwanie nowych wrażeń smakowych.

Accorhotels.com przyspiesza swój rozwój
Stronę internetową Accorhotels.com w samym tylko 2012 roku odwiedziło 100 milionów osób, średnio dokonywano 10 rezerwacji w każdej minucie. Od 2010 do 2012 roku ruch na stronie wzrósł aż o 25%, co pokazuje jak ważnym jest ona kanałem sprzedaży. Jej sukces opiera się przede wszystkim na dopasowaniu do lokalnych potrzeb klientów. Strona jest dostępna w 14 językach i posiada 31 wersji geo-lokalizacyjnych. W 2013 r strona Accorhotels.com zyska 2 nowe wersje językowe: turecką i arabską. Rozwój Accorhotels.com jest częścią strategii w obszarze digital Grupy Accor, podobnie jak wykorzystanie aplikacji mobilnych, ekskluzywnej sprzedaży spersonalizowanej, a także działań w sieciach społecznościowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com