TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-31 - Pogoda dla hotelarzy

W tym roku Targi Invest-Hotel odbyły się w towarzystwie Targów Polagra Gastro tworząc tym samym największe wydarzenie branży hotelarsko-gastronomicznej w Polsce. 1500 wystawców z 27 krajów, 44 600 zwiedzających z 21 krajów, 6 dni targowych w 14 pawilonach, 450 nowości, 41 Złotych Medali - tak przedstawia się skrót statystyk dotyczących targów Invest-Hotel, Polagra Food, Polagra Gastro, Smaki Regionów, Polagra-Tech i Taropak. To tylko suche dane, ale odzwierciedlają niezaprzeczalny fakt, że październikowe wydarzenia to największe święto branży HoReCa w Europie Środkowo-Wschodniej.

reklama


Większość wystawców i zwiedzających nową formułę Targów Invest-Hotel odbywających się wraz z Targami Polagra Gastro oceniło jako jeszcze bardziej interesującą i istotną dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Tylko tutaj, na jednej przestrzeni, uczestnicy targów mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami w sektorze HoReCa. Nowości, jak co roku na targach, nie zabrakło. Międzynarodowe Targi Poznańskie poprzez połączenie dwóch światów: hotelarstwa i gastronomii, zapewniło hotelarzom i restauratorom odpowiednią platformę komunikacji, informacji oraz wymiany doświadczeń i pomysłów.

Absolutnym hitem Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel było stoisko Konsorcjum Krak, które przedstawiło tzw. hotel w dotyku, czyli przykładowe rozwiązania różnych części hotelu w jednej przestrzeni. Była to zupełnie nowa forma prezentacji produktów na targach, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród profesjonalnych zwiedzających. Trudno nie liczyć na dobre interesy po zakończeniu targów.

Szeroką gamę produktów i usług idealnie dopełnił program wydarzeń towarzyszących targom. W trakcie dni targowych w odrębnych salach odbywały się liczne konferencje i seminaria, podczas których hotelarze i restauratorzy od najlepszych zawodowców mogli dowiedzieć się wszystkiego na temat parzenia kawy, budowania menu win, poprawnego nakrywania stołu, doboru porcelany czy sztućców. Dużym zainteresowaniem i wysoką frekwencją cieszyły się również szkolenia poświęcone wyłącznie hotelarstwu m. in. Revenue Management, Marketing dla hoteli sieciowych, Marka - zbyt ważna rzecz aby o niej zapomnieć czy Telewizja Cyfrowa dla Hoteli od A do Z.

Podczas targów zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli korzystać z wersji mobilnej internetowych stron targowych, dostępnej pod adresem m.mtp.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu uczestnicy targów mieli w zasięgu ręki najważniejsze informacje o odbywających się właśnie targach (katalog wystawców, mapa terenów targowych, program wydarzeń) za pośrednictwem smartfonów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com