TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-05-04 - Unyk wprowadza Hotel Channel Management

Unyk wyszedł na przeciw polskim hotelarzom udostępniając nowe funkcje zarządzania kanałami sprzedaży (Channel Management) w sposób jednolity integrując portale takie jak HRS.com, Booking.com, Expedia i inne i ekstranet z centralnym systemem zarządzania ofertą.

reklama


Produkt Unyk Hotel Channel Management może więc poprawić wydajność pracy pracowników hotelu, którzy zamiast pilnować alotmentów w różnych portalach, mogą zająć się pozyskiwaniem nowych klientów.

Soft pozwala również zminimalizować ryzyko, że na przykład w środku nocy zabraknie alotmentu w portalu, co uniemożliwiło by dokonywanie rezerwacji.

Obecnie do Hotel Channel Management podłączonych jest ponad 20 portali, booking engines oraz systemy GDS.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com