TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-23 - Nowe marki na polskim rynku hotelowym

W ostatnich trzech latach w Polsce przybyło około 2600 markowych pokoi hotelowych. Otwarto m.in.: Hilton Garden Inn w Krakowie, Ibis w Krakowie i w Warszawie, Hampton by Hilton w Świnoujściu, Holiday Inn w Bydgoszczy, Express by Holiday Inn w Warszawie, B&B w Warszawie, Holiday Inn w Łodzi i inne.

reklama


W następnych dwóch latach polski rynek hotelarski wzbogaci się o kolejne. Duże inwestycje jeszcze trwają. Mowa o 365-pokojowym obiekcie DoubleTree by Hilton Hotel and Conference, hotelu Renaissance by Marriott na terenie lotniska oraz Double Tree by Hilton w Łodzi.

- W planach jest budowa kolejnych markowych obiektów hotelowych m.in.: Hampton by Hilton w Warszawie, Hampton by Hilton w Gdańsku, Puro Gdańsk, czy Hilton Garden Inn przy lotnisku w Balicach - informuje Alex Kloszewski, partner Colliers International.

Międzynarodowa sieć hotelowa Wyndham Hotels zawarła już umowę na wprowadzenie marki Super 8 do Polski i Niemiec. Budowa pierwszych hoteli rozpocznie się w 2013r. Sieć bierze pod uwagę również wprowadzenie na polski rynek hoteli marki Ramada Hotels. Obecnie ekspansja tych obiektów trwa w Turcji i Rosji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com