TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze KLM poinformowały o stworzeniu nowego narzędzia służącego do planowania podróży - "KLM Dream Catcher".
reklama
Jest ono dostępne na stronie klmdreamcatcher.com i przetwarza tysiące rekomendacji dotyczących danego miejsca, zamieszczanych przez mieszkańców i turystów na 12 największych platformach społecznościowych takich jak: Trip Advisor, Facebook czy YouTube.
Jak zapewniają przedstawiciele KLM, nowa aplikacja skonsolidowała wiele serwisów turystycznych w jednym miejscu i udostępniła tego rodzaju rozwiązanie, łącząc dane z własną wyszukiwarką biletów.
Żeby skorzystać z aplikacji KLM wystarczy na jej stronie internetowej wpisać miasto, do którego się wybieramy i zaznaczyć w kalendarzu termin wyjazdu. KLM Dream Catcher oprócz warunków pogodowych pokaże rekomendowane muzea, wydarzenia kulturalne, sklepy, restauracje, hotele i wiele innych ciekawostek dostępnych w danej lokalizacji. Po wybraniu najciekawszych (wystarczy swoje propozycje zaznaczyć żółtą gwiazdką) narzędzie utworzy spersonalizowaną mapę. Przy wybranych obiektach istnieje również możliwość dodania własnych sugestii, które Dream Catcher naniesie bezpośrednio na mapę. Na koniec będzie można wyszukać lot KLM do celu podróży. Gotowy plan wystarczy przenieść do smartfona, wydrukować lub udostępnić znajomym.
"KLM Dream Catcher jest wyjątkowy, ponieważ po raz pierwszy jesteśmy w stanie zaoferować naszym podróżnym całościowy i obiektywny obraz wybranej destynacji. Nie tylko oferujemy im przeloty, lecz również pomagamy przygotować się do podróży bardziej kompleksowo. Pasażerowie mogą od ręki przejrzeć listę najpopularniejszych atrakcji dostępnych w okolicy. W ten sposób inspirujemy i zachęcamy do podróżowania." - powiedziała Chloe Marchand, Dyrektor Generalna Air France KLM w Polsce.
Wysiłki i inwestycje KLM w rozwiązania wykorzystujące platformy społecznościowe zostały w tym roku docenione w ramach E-Commerce Excellence Awards. Holenderska linia otrzymała główną nagrodę w kategorii "Najlepsza Obsługa Klienta". Jury konkursu doceniło również dodatkowe akcje inspirowane platformami społecznościowymi, np. "KLM Surprise", która polegała na wręczaniu podróżnym drobnych prezentów na podstawie ich ostatnich wpisów na Facebooku czy Twitterze. Ponadto holenderski przewoźnik zdobył nominacje w kategorii "Najlepsza Kampania Social Media" oraz "Najlepsza Linia lotnicza".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami