TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-31 - Na co skarżą się turyści?

Każdy organizator turystyki w swojej działalności spotyka się z reklamacjami składanymi przez niezadowolonych klientów. Część z nich faktycznie ma uzasadnione podstawy, a część jest tak absurdalna, że aż śmieszna.

reklama


Korzystając z uprzejmości jednego z touroperatorów publikujemy kilka takich kwiatków z reklamacji. Turyści nierzadko potrafią zaskakiwać kreatywnością w wyszukiwaniu dziury w całym. Na szczęście dla biur liczba klientów zgłaszających reklamacje jest dość niewielkim procentem całkowitej liczby wyjeżdżających.



Na pierwszy ogień rozsierdzonych klientów wystawieni są piloci bądź rezydenci. Tutaj też nie brakuje absurdalnych sytuacji. Znajoma pilotka opowiadała nam o klientach, którzy byli niezadowoleni ponieważ podane do śniadania jajka na twardo nie były obrane. Z kolei innemu naszemu koledze przydarzyła się klientka dzwoniąca z pretensjami o to że autobus jeszcze nie przyjechał. Jak się okazało stała 30 metrów od niego, a ów autokar był jedynym o tej porze na całym dworcu. Słyszeliśmy także o pretensjach typu "bo tamta grupa ma ładniejszy autokar". Z kolei kolega pilotujący lokalną wycieczkę po masywie Olimpu usłyszał, że za dużo opowiada o mitologii i o greckich bogach.

Takich anegdot krążą setki, często piloci czy pracownicy biur podróży w prywatnych rozmowach wymieniają się różnymi kwiatkami z własnego doświadczenia. Niewątpliwie takie historyjki pomagają w odreagowaniu stresów, z jakimi wiąże się praca związana z obsługą klienta w branży turystycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com