TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-25 - Turystyka i gastronomia - najczęściej wyszukiwane branże w sieci

We wrześniu 2011 roku Instytut Badawczy Millward Brown przeprowadził na grupie 300 Polaków zamieszkujących miasta powyżej 50 tys.mieszkańców, badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych".

reklama


Analiza wykazała, iż w ciągu ostatniego roku nasi rodacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej, aż 65 proc. respondentów przyznało, że w ciągu ostatniego roku korzystało z internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów.

Polacy w zasobach internetowych szukają również informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa respondentów (55 proc.) za pośrednictwem internetu przeglądała oferty banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych oraz towarzystw funduszy inwestycyjnych. Niewiele mniej badanych, bo niemal 54 proc., z internetu korzystało szukając informacji o sklepach i hurtowniach.

Dla 34 proc. respondentów, głównie mężczyzn, internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób, bo 32 proc., w ciągu ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania, takie informacje interesują głównie osoby między 18 a 34 rokiem życia.

Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com