TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-07 - Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie

"Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział

reklama

w bezpłatnym 6 - dniowym kursie szkoleniowym.

Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży turystycznej.

Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? "Ponieważ jest to kompleksowy 6-dniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, posiadający praktyczne doświadczenie w branży PR. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych" - podkreśla Anna Zakrzewska, Kierownik Projektu.

Czy firmy z branży turystycznej wykorzystują potencjał public relations? "Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów. Potwierdzają to wyniki badań, wg. których w 2011 r. social media były najczęściej wykorzystywanym narzędziem w branży turystycznej do angażowania online potencjalnych klientów (World Travel Market, Global Trends Report 2011). Konkurencja w branży turystycznej jest bardzo duża, zwłaszcza w województwie mazowieckim, w którym odnotowuje się największą koncentrację podmiotów (614, co stanowi 20% ogółu), dlatego warto pomyśleć o wyróżnieniu się na rynku poprzez aktywne działania PR" - dodaje K. Hausner.

Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży turystycznej, hotelarskiej lub gastronomicznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii. Powinien również pracować lub zamieszkiwać na terenie województwa. Wszystkie szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.pr.firma2000.pl



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com