TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Spółka AmRest w swoim raporcie finansowym podała, że marka Starbucks planuje kontynuację wzrostu oraz utrzymanie konkurencyjności przy jednoczesnym rozwoju.
reklama
Spośród nowo otwartych lokali należy wymienić niewielką kawiarnię we Wrocławiu. Według firmy wprowadzenie mniejszego formatu pozwoli na otwieranie nowych restauracji również w mniejszych lokalach. Spółka planuje zwiększyć swój udział w rynku w zdyscyplinowany sposób, poprzez otwarcie nowych kawiarni oraz wzrost sprzedaży w istniejących już punktach.
W raporcie dodano, że dochody ze sprzedaży w 2013 roku były wyższe niż w roku poprzednim. Do poprawy tego wyniku przyczynił się w dużym stopniu wzrost sprzedaży produktów w Czechach oraz na Węgrzech. Wyniki na Polskim rynku były stabilne, mimo wzrostu podatku VAT.
AmRest Coffee (spółka joint venture pomiędzy Starbucks Coffee International i AmRest Holdings) prowadzi w sumie 62 kawiarnie Starbucks.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami