TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-15 - Spadła sprzedaż hamburgerów

McDonald`s, popularna na całym świecie sieć barów szybkiej obsługi, w styczniu odnotowała spadek sprzedaży o 2,1 procent. Mimo intensywnej kampanii promocyjnej i systematycznym wprowadzaniu nowych pozycji do swojego menu, jeden z czołowych potentatów gastronomicznych od miesięcy boryka się z kryzysem.

reklama


Spółka podała, że najgorsze wyniki zanotowała w Niemczech i we Francji. Niestety prognozy na najbliższe miesiące są równie mało optymistyczne. W lutym McDonald`s spodziewa się spadku sprzedaży o około 3 procent.

Najlepszym lekarstwem na kryzys mają być kolejne inwestycje, które umocnią pozycję lidera na światowym rynku. Wobec czego sieć planuje dalsza ekspansję i wydatek rzędu 3,2 mld dolarów na otwarcia około 1,5 - 1,6 tys. nowych restauracji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com