TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-25 - Organizator podaje wstępne wyniki sprzedaży zimy

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowało pierwszą sprzedaż ofert zimowych. Jak podaje spółka porównując bieżące wyniki do tego samego okresu czasu w zeszłym roku, firma w tym roku osiągnęła 20% wzrostu sprzedaży ofert zimowych.

reklama


Pomimo panującego w branży kryzysu, BUT jest zadowolony z wyników. Wzrost pokazuje, że tej zimy młodzież i dzieci będą wyjeżdżać na ferie zimowe. Firma postawiła na modernizację oferty, nowe programy, jak również wyjazdy sylwestrowe dla młodzieży.

Przedstawiciele organizatora na podstawie wyników sprzedaży wyrażają nadzieję, że 2013/2014 rok będzie dla BUT-a korzystny. Biuro informuje, iż rodzice wykupują coraz więcej nie tylko samych wyjazdów, ale również dodatkowe pakiety ubezpieczeń i aktywności na miejscu.

Polacy coraz chętniej decydują się na zakup ferii czy wakacji przez Internet. Dobre pozycjonowanie ofert, jak również wysokie pozycje w wyszukiwarkach, mają nieustanny wpływ na wzrost użytkowników na stronie. Przedstawiciele organizatora informują, że aktualnie udział sprzedaży online w BUT wynosi ponad 50%, co może oznaczać, że przyszłość należeć będzie do Internetu i komunikacji online z użytkownikami.

Firma BUT już teraz zapowiedziała na przyszły sezon duże zmiany w ofertach, ich prezentacji, jak również mocną koncentrację na kanałach Social Media.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com