TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-20 - Zamelduj siÄ™ na Facebooku

Linie Finnair wprowadziły nową usługę - możliwość "zameldowania się" ("check-in") poprzez media społecznościowe. Usługa pozwala pasażerom na udostępnianie na ich profilu na Facebooku rozkładu foteli z zaznaczonym ich miejscem siedzącym. Dzięki temu pasażerowie mogą obejrzeć profile współpasażerów na Facebooku oraz sprawdzić, kto jeszcze zaznaczył swoją obecność podczas danego lotu, a także które miejsce zajął.

reklama


Po zakończeniu odprawy nasi klienci mogą za pomocą sieci społecznościowych poinformować swoich znajomych o tym, dokąd się wybierają oraz kiedy spodziewają się wylądować.

"Wiele osób lubi informować swoich znajomych na Facebooku o tym, dokÄ…d wÅ‚aÅ›nie podróżujÄ…. ChcieliÅ›my to nieco uÅ‚atwić oraz wprowadzić do odprawy pewnÄ… wartość dodanÄ… dla tych osób, które chcÄ… siÄ™ dowiedzieć, z kim podróżujÄ… oraz być może zawrzeć nowe znajomoÅ›ci" - mówi Aku Varamäki, manager ds. mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych Finnair. "JesteÅ›my dumni z tego, że jako pierwsi wykorzystujemy w ten sposób media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i sprawiamy, że podróż lotnicza może stać siÄ™ doÅ›wiadczeniem towarzyskim".

W ramach usługi widoczny jest jedynie publiczny profil pasażera na Facebooku, dostępny wyłącznie dla pasażerów podróżujących w ramach tego samego lotu. Korzystanie z usługi "check-in" w mediach społecznościowych nie jest obowiązkowe i klienci mogą nadal podróżować incognito. Co więcej, w dowolnym momencie można wyłączyć taką usługę, uniemożliwiając innym pasażerom znalezienie naszego profilu na podstawie rozkładu foteli w samolocie.

Na tym etapie usługa obejmuje wyłącznie serwis Facebooka, ale z czasem dodane zostaną także inne sieci społecznościowe. Usługę opracowano we współpracy z firmą Amadeus IT Group.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com