TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-21 - "Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają" - letnia oferta Grupy Hotelowej Orbis

Hotele Novotel, Mercure i Orbis Hotels w Polsce oferują swoją klientom promocję pod hasłem "Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają".

reklama


Teraz urlop w tych obiektach może być tańszy, nawet do 40%. Akcja ma trwać przez lipiec i sierpień, a rezerwacji należy dokonywać za pośrednictwem strony accorhotels.com.

Jeśli ktoś zdecyduje się na pobyt nad morzem, położeniem blisko plaży kusi Novotel Gdańsk Marina, który w tym roku zorganizował dodatkowe atrakcje dla rodzin z dziećmi pt. "Wakacje nad Bałtykiem z wnukami" oraz "Rodzinny wypoczynek nad Bałtykiem".

Na gości hotelu Orbis Gdynia czeka oferta z pakietem "Cenne chwile nad morzem", w którym znajdziemy m.in. bilety do Multikina, do Akwarium Gdańskiego, czy na rejs statkiem "Dragon". Dla nieco bardziej aktywnych manager hotelu proponuje wynajęcie roweru i szereg tras wycieczkowych.

Dla zwiedzających dobra jest lokalizacja w centrum miasta. Te wymagania spełnia Mercure Hevelius Gdańsk, czy Novotel Gdańsk Centrum. Ten drugi w ramach programu "Family&Novotel", oferuje najmłodszym bezpłatny nocleg ze śniadaniem, a także atrakcje i udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Spragnionym kontaktu z naturą polecamy Mercure Mrongovia Resort&SPA, położony w samym sercu Pojezierza Mazurskiego. Tutaj także nie zabraknie atrakcji: warsztaty muzyczne i taneczne, wieczory tematyczne i zabawy dla dzieci i dorosłych, a w soboty cykl koncertów pod hasłem "Królowie polskiej rozrywki" - o wakacyjnej nudzie, więc być mowy nie może.

Entuzjastów polskich gór kusi gościnnością góralską Mercure Kasprowy w Zakopanem. W ramach oferty hotelu "Rajskie Wakacje", można spróbować swoich sił w raftingu, na quadach, a także sprawdzić swoją równowagę na grzbiecie konia, powspinać się w wąwozach, czy wybrać się na chwilę relaksu do Aqua Park Tatralandia.

Dla amatorów zabytkowych polskich miast czekają: w Zamościu Orbis Zamojski, w Krakowie niedaleko starego miasta Orbis Francuski lub Novotel Kraków Centrum, a w Warszawie Mercure Grand Warszawa.

Akcję "Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają" wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez agencję imedia PR.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com