TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć Marriott International uruchomiła niezależną markę hotelarską - Autograph Collection, której zadaniem jest poszerzenie segmentu luksusowych obiektów należących do tej sieci. O fakcie poinformowała 11 listopada br. Catherine Leitner, Senior Manager, International Public Relations at Marriott International.
reklama
Koncepcja ta ma na celu zainteresowanie ofertą klientów niewybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. Marka Autograph Collection będzie zindywidualizowana. Jak wyjaśnił wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler - Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikatowy i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection, będą mogły skorzystać z marketingu sieci Marriott, jak również zostaną zintegrowane z globalnym systemem rezerwacyjnym. Według planów do 2010 roku pod marką Autograph Collection ma funkcjonować 25 hoteli na całym świecie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami