TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-05-08 - HappyDay.pl stawia na turystykę

W ubiegłym tygodniu pojawiły się spekulacje na temat rzekomego zamknięcia portalu zakupów grupowych - HappyDay.pl. Podstawy domniemania dał fakt, iż serwis zakończył współpracę z dotychczasowymi firmami i zaprzestał przyjmowania nowych ofert. Jak zapewniają przedstawiciele zarządu Agory, informacja jest nieprawdziwa, zmianie ulega tylko specyfikacja sprzedaży, w kierunku ofert turystycznych.

reklama


Powodem zmiany profilu działalności firmy jest dalszy rozwój w zakresie sprzedaży usług oraz chęć zaistnienia na tak bogatym rynku jakim jest branża turystyczna. Dotychczasowa działalność nie spełniła wszystkich pierwotnych założeń serwisu. Baza klientów, którą udało się stworzyć w niespełna rok na pewno ułatwi pozyskanie klientów na inne, niż dotychczas usługi oraz budowę marki o jakiej marzyli jej założyciele.

HappyDay.pl na rynku sprzedaży grupowej działa od czerwca ubiegłego roku. Początkowo oferta obejmowała 7 miast z całej Polski, teraz portal oferuje usługi z około 20 miast. Stronę internetową miesięcznie odwiedza od 300-500 tys. użytkowników.

Na pierwszym miejscu w Polsce spośród liderów serwisów zakupów grupowych pozostaje Groupon - 3,3 mln użytkowników w lutym 2012. Na drugiej pozycji plasuje się Citeam.pl, kolejny w zestawieniu jest Gruper.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com