TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Germanwings, niemiecki tani przewoźnik lotniczy, chce przeprowadzić rewolucję wśród niskokosztowych linii lotniczych. W 2013 roku zamierza wprowadzić nowy produkt.
reklama
"Nowe Germanwings" zaprezentują 1 lipca 2013 roku nową markę i koncepcję serwisu pokładowego. Pasażerowie zyskają możliwość stworzenia własnego pakietu, który zostanie dostosowany do ich własnych potrzeb. W grę wchodzi zarówno tanie latanie bez żadnych dodatkowych usług jak również podróż z różnego rodzaju udogodnieniami. Lot w klasie ekonomicznej będzie się odbywał w trzech taryfach, do których zostaną dokomponowane różne pakiety usług.
Taryfa Best została stworzona dla pasażerów, których interesuje wysoki standard podróży. Taryfa Smart zostanie wyposażona w podstawowe usługi, a pasażer będzie mógł wybrać dodatkowe udogodnienia. Basic przygotowano z myślą o osobach poszukujących taniej taryfy, bez żadnych dodatkowych usług.
Jak mówi Christoph Franz, prezes zarządu Deutsche Lufthansa AG - Z nowymi Germanwings przystępujemy do ofensywy w segmencie połączeń point-to-point. Opracowaliśmy przekonujący wachlarz produktów i mamy wiele lat doświadczeń we wszystkich segmentach rynku. Będziemy łączyć ich elementy ustanawiając nowe standardy na naszym rodzimym europejskim rynku. To pozwoli nam działać z zyskiem również poza naszymi dużymi portami przesiadkowymi i jednocześnie proponować naszym pasażerom nowoczesna ofertę.
W ramach "nowego Germanwings", Lufthansa będzie obsługiwała europejskie połączenia, za wyjątkiem przelotów do Frankfurtu i Monachium. 1 stycznia 2013 roku "nowe Germinawings" i Germanwings zostaną połączone. Przewoźnik ma mieć elegancki i innowacyjny wizerunek. Pierwsza prezentacja produktów linii odbędzie się 1 lipca 2013 roku. Od tej chwili samoloty Lufthansy, które wchodzą do floty "nowych Germanwings", stopniowo będą zmieniały swoją identyfikację.
Nowa koncepcja marki oraz produktu zakłada również zmianę logo. Teraz, jego głównym elementem ma być stylizowane "W" w kolorze jeżynowym oraz żółtym. Samoloty przewoźnika będą po kolei przybierały te barwy, po prezentacji koncepcji marki w lipcu 2013 roku.
Germanwings zamierzają nawiązać bezpośredni kontakt z klientami, aby móc rozwijać swoje usługi mobilnej rezerwacji oraz systemów informatycznych. Ceny mają być prezentowane użytkownikom przejrzyście, bez żadnych ukrytych kosztów.
Pasażerowie będą mieli do wyboru trzy podstawowe taryfy w klasie ekonomicznej: Best, Smart bądź Basic. Taryfa Best będzie produktem dostępnym na europejskich trasach i ma wyznaczać nowe trendy.
Pasażer będzie miał zarezerwowany fotel w jednym z trzech pierwszych rzędów. Odległość między rzędami siedzeń będzie równa 81,2 cm. Środkowe siedzenie będzie puste. Nowa taryfa umożliwi podróżnym korzystanie z priorytetowej odprawy przy wydzielonych stanowiskach. Pasażerowie będą mogli ponadto gromadzić mile w programie Miles & More, a także zyskają zwiększony bezpłatny limit bagażu głównego (2 sztuki po 23 kg), catering a la carte na pokładzie oraz elastyczne warunki zmiany rezerwacji bądź anulowania biletu.
Taryfa Smart to odpowiednik tradycyjnego produktu w klasie ekonomicznej o wysokim standardzie. Pasażerowie będą mieli zarezerwowane fotele w przedniej części samolotu. Odległość między rzędami siedzeń wyniesie 81,2 cm. Posiłki będą serwowane w formie przekąsek, zaś limit bagażu głównego wyniesie 23 kg.
Podstawowa taryfa Basic oznacza dla pasażera rezygnację na przykład z bezpłatnego cateringu oraz przewozu bagażu. Będą mogli wybrać fotel w rzędzie od 11-go wzwyż.
Oferta Germanwings umożliwi pasażerom korzystanie z dodatkowych usług jeśli zdecydują się na rezerwacje w ramach taryf Basic oraz Smart. Podróżni samodzielnie wybiorą spośród dostępnych opcji.
Przewoźnik oczekuje, że z bezpośrednich europejskich połączeń będzie korzystało do 20 milionów pasażerów. Flota linii będzie liczyła około 90 samolotów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami