TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-04-19 - Który z polskich regionów promuje się najlepiej?

W Gdańskich Targach Turystycznych, które miały miejsce od 15 do 17 kwietnia 2011 promowała się również Małopolska. Podczas imprezy w Gdańsku odbywał się m.in. Konkurs o Medal Mercurius Gedanensis na najlepszy produkt turystyczny, katalog, serwis www, kampanię promocyjną, kampanie naukową.

reklama


Prestiżowy medal Mercurius Gedanensis w kategorii najlepsza kampania promocyjna w Polsce otrzymała Małopolska. Jury nagrodziło jedną nagrodą trzy kampanie promocyjne regionu oraz serwis www kampanii.

W skład zwycięskich kampanii weszły Małopolska Zimą w Iphone z Justyną Kowalczyk, Małopolska na narty - krzesełko, Małopolska - Smak Najlepszego oraz serwis www.discover.malopolska.pl finansowany z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach kampanii Małopolska w akcji - kampania promocyjna na wybranych rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wizerunku małopolskich sportowców.

Laureatem medalu Mercurius Gedanensis z Małopolski została również Lokalna Grupa Działania Dunajec - Biała z Zakliczyna w kategorii turystyka przyjazdowa / strona internetowa za serwis lokalnej informacji turystycznej www.it.dunajecbiala.pl.

Krajem partnerskim targów była Słowacja, która na gdańskich targach promowała rozpoczynające się za dwa tygodnie Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie w Bratysławie i w Koszycach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com