TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-03-01 - Co Carlsberg planuje na czas Euro 2012

Mistrzostwa Europy w piÅ‚ce nożnej, które po raz pierwszy odbÄ™dÄ… siÄ™ w Polsce, sÄ… wielkim sportowym Å›wiÄ™tem. Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ dokÅ‚ada wszelkich staraÅ„, aby tegoroczny turniej byÅ‚ najlepszy w historii. Dlatego przygotowaÅ‚ dla kibiców niespodziankÄ™ - na czas Mistrzostw Europy w każdym z miast-gospodarzy powstanie piÅ‚karskie miasteczko Carlsberg FanCamp, które oprócz miejsc noclegowych oferować bÄ™dzie liczne atrakcje.

reklama


Carlsberg już od 24 lat wspiera UEFA EURO™ i zachÄ™ca kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. W tym roku marka postanowiÅ‚a przygotować dla kibiców wyjÄ…tkowÄ… niespodziankÄ™. W każdym z miast-gospodarzy turnieju stanie unikatowe miasteczko kibiców Carlsberg FanCamp ze strefÄ… noclegowÄ… oraz specjalnymi, nie tylko piÅ‚karskimi atrakcjami, w którym bÄ™dzie można przez caÅ‚y czas trwania rozgrywek stać siÄ™ częściÄ… sportowego Å›wiÄ™ta. Miasteczka bÄ™dÄ… otwarte dla wszystkich, a wstÄ™p na ich teren darmowy (poza strefÄ… noclegowÄ…).

Carlsberg jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ dokÅ‚ada wszelkich staraÅ„, żeby nadchodzÄ…cy turniej byÅ‚ najlepszy w historii. DziÄ™ki wieloletniemu doÅ›wiadczeniu we współpracy przy Mistrzostwach Europy wiemy, że najważniejsze bÄ™dzie stworzenie wyjÄ…tkowej atmosfery podczas piÅ‚karskiego Å›wiÄ™ta.  Wierzymy, że Polacy dadzÄ… radÄ™.  WÅ‚aÅ›nie, dlatego po raz pierwszy w historii budujemy miasteczka Carlsberg FanCamp, które dziÄ™ki licznym atrakcjom oraz możliwoÅ›ci przeżywania wspólnie z kibicami z caÅ‚ej Europy niezapomnianych chwili, pozwolÄ… pokazać siÄ™ nam, wszystkim Polakom z najlepszej strony. - mówi Wojciech Å»abiÅ„ski, dyrektor ds. EURO 2012 w Carlsberg Polska.

W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano najdogodniejsze lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.

Miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa. Do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys miejsc noclegowych z w pełni wyposażonym zapleczem sanitarnym. Każdy z Carlsberg FanCamp oferuje trzy możliwości zakwaterowania: przygotowane przez organizatorów namioty, domki holenderskie oraz miejsca dla camperów.

Równie istotnym miejscem każdego Carlsberg FanCamp bÄ™dzie strefa zabawy. To tutaj stanie namiot główny ze scenÄ…, na której odbywać siÄ™ bÄ™dÄ… koncerty gwiazd. Znajdzie siÄ™ tam także telebim, na którym bÄ™dzie można oglÄ…dać transmisje meczów UEFA EURO 2012™ na żywo. W strefie zabawy dla amatorów sÅ‚oÅ„ca zostanie usypana również plaża, obok której stanie bar. To doskonaÅ‚e miejsca do odpoczynku w ciÄ…gu dnia oraz po peÅ‚nym emocji meczu.

Fani aktywnego spędzania czasu także znajdą coś dla siebie. Na terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki. Drużyny będą mogły zgłaszać się do rozgrywek w każdej z dyscyplin i stanąć w szranki podczas organizowanych turniejów. Dla osób preferujących inne sporty przewidziano ćwiczenia jogi oraz aerobiku.

Z każdego sektora miasteczka kibice będą mieli łatwy dostęp do strefy gastronomicznej. Na jej terenie będą wydawane śniadania dla gości strefy noclegowej. W ciągu dnia będzie otwarty samoobsługowy bufet, natomiast w nocy będą dostępne wybrane punkty cateringowe. Carlsberg jako marka odpowiedzialna społecznie na terenie miasteczka stworzy także strefę ekologiczną. Mieszkańcy oraz odwiedzający goście będą mogli między innymi wziąć udział w akcjach pod nazwą "Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza". Celem tej inicjatywy jest uwrażliwianie na dbałość o czystość otoczenia z jednoczesnym uświadamianiem, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. Dodatkowo, pracownicy stref gastronomicznych będą odpowiednio przeszkoleni w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.

Do udziału w projekcie Carlsberg wraz z pomysłodawcą i organizatorem agencją Brand New zaprosił partnerów, których doświadczenie i wiedza pomogą w sprawnym funkcjonowaniu wszystkich miasteczek kibica. Jurek Owsiak, prezes zarządu WOŚP/ Złoty Melon, który zgodził się uczestniczyć w projekcie, będzie partnerem odpowiedzialnym za bezpieczeństwo na terenie Carlsberg FanCamp. Promocją projektu za granicą zajmuje się Polska Organizacja Turystyczna. A spółka PL2012 jako partner wspierający współpracuje przy internetowej sprzedaży biletów w ramach pakietu Polish Pass.

Cena noclegu na Carlsberg FanCamp wynosi od 112zł za noc w namiocie przy minimalnym pobycie przez 3 noce. Dla camperów jest to od 112zł od osoby przy minimalnej ilości 4 osób zatrzymujących się w miasteczku Carlsberga na minimum 3 noce. Natomiast w przypadku domku holndereskiego koszty zaczynają się od 330zł od osoby przy założeniu minimum 4 osób odwiedzających Carlsberg FanCamp na minimum 4 noce. Cena noclegu w namiocie obejmuje śniadanie oraz uprawnia osoby pełnoletnie do odbioru dwóch piw w miasteczku. Wstęp na teren Carlsberg FanCamp i możliwość uczestniczenia we wszelkich atrakcjach odbywających się na jego terenie jest darmowy dla wszystkich, bez znaczenia czy zdecydują się na wykupienie noclegu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com