TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firmy Travelport i Carlson Wagonlit Travel (CWT) poinformowały o zawarciu rozszerzonej, wieloletniej umowy globalnej. Travelport to dostawca platformy obsługi biur podróży, oferującej usługi dystrybucji i płatności oraz inne rozwiązania i technologie dla branży turystycznej, w której roczne obroty wynoszą 7 bilionów USD. Carlson Wagonlit Travel jest jedną z firm w branży organizacji podróży.
reklama
Nowa umowa, bazująca na istniejących już od dawna relacjach między tymi firmami, tworzy ramy dla długofalowej współpracy handlowej między nimi w następnym dziesięcioleciu.
Umowa przewiduje, że doradcy CWT ds. podróży będą nadal mieli dostęp do baz danych Travelport, które zawierają niezrównane pod względem bogactwa informacje o ofertach czołowych przewoźników sieciowych i tanich linii lotniczych, obejmujące nie tylko przeloty i przejazdy, lecz obecnie również usługi dodatkowe. Będą także mieć dostęp do najlepszych na świecie technologii prezentacji produktów i obsługi terminali agentów. Travelport natomiast skorzysta z tego, że CWT rozwija swoją działalność i rozszerza ją na nowe kraje w Europie i regionie Azji i Pacyfiku.
"Ta nowa umowa z CWT stanowi z naszej strony mocne i dÅ‚ugofalowe zobowiÄ…zanie oraz rozszerza globalnÄ… współpracÄ™, na której obie firmy korzystaÅ‚y od wielu lat, a równoczeÅ›nie wyraźnie pokazuje, jak wysoko CWT ceni nasz zespół i naszÄ… ofertÄ™ platformy handlowej dla branży turystycznej." — powiedziaÅ‚ Gordon Wilson, prezes i dyrektor generalny firmy Travelport.
"Zdajemy sobie sprawÄ™, że aby zapewnić najlepszÄ… obsÅ‚ugÄ™ naszych klientów i podróżnych, musimy znaleźć równowagÄ™ pomiÄ™dzy najnowszymi technologiami cyfrowymi a wysokim poziomem usÅ‚ug, i to zarówno dzisiaj, jak i w przyszÅ‚oÅ›ci. Nasza nowa umowa z firmÄ… Travelport umożliwia nam dalsze podążanie w tym kierunku." — powiedziaÅ‚ Doug Anderson, prezes i dyrektor generalny CWT.
Ponadto firma Travelport poinformowała o zawarciu ważnego kontraktu, na mocy którego południowoafrykańskie linie lotnicze SAA (South African Airways) staną się pierwszym afrykańskim przewoźnikiem korzystającym z technologii Rich Content and Branding.
Dzięki oferowanej przez Travelport nowoczesnej technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te oferty wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych. Technologia ta, która znajduje się obecnie w końcowej fazie testów i ma być jeszcze w tym roku wdrożona na komputerach biur podróży z logo Travelport Smartpoint, umożliwia włączenie do procedury rezerwacji dodatkowych treści, takich jak zdjęcia, grafika i rozszerzone opisy. W związku z tym klienci mają więcej informacji i mogą łatwiej podejmować decyzje w takich kwestiach jak rodzaj kabiny i siedzenia, posiłki, możliwości przewozu bagażu czy elastyczne opcje zmiany rezerwacji.
Rozwiązanie spotkało się z poparciem i zainteresowaniem linii lotniczych, z których ponad 60 podpisało już kontrakt na tę technologię, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, Hainan Airlines i United Airlines.
"CaÅ‚y czas rozwijamy naszÄ… dynamicznÄ… ofertÄ™ dostosowanÄ… do coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb pasażerów i dlatego jesteÅ›my bardzo zadowoleni, że technologia prezentacji produktów udostÄ™pniana przez Travelport uÅ‚atwia nam wyróżnienie siÄ™ na tle konkurencji. Zamierzamy nadal udoskonalać naszÄ… obsÅ‚ugÄ™ klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiÄ…zaÅ„ firmy Travelport." — powiedziaÅ‚ Sylvain Bosc, dyrektor handlowy South African Airways.
Will Owen Hughes, dyrektor ds. obsługi linii lotniczych na region Afryki, Bliskiego Wschodu i Azji Południowej w firmie Travelport, powiedział: "Podpisanie kontraktu na technologię Rich Content and Branding z największym przewoźnikiem lotniczym w RPA ma dla nas istotne znaczenie. Z niecierpliwością oczekujemy tego wdrożenia, które nastąpi w najbliższych miesiącach. Branża turystyczna w Afryce wciąż się rozwija i jesteśmy przekonani, że udostępnienie naszej wiodącej w branży technologii prezentacji produktów zostanie dobrze ocenione przez biura podróży. Podpisanie kontraktu na technologię Rich Content and Branding z ponad 60 liniami lotniczymi świadczy o tym, że nasi partnerzy w pełni podzielają naszą wizję oraz zgadzają się z nami co do korzyści z takiej wzbogaconej prezentacji ofert przewozów i usług dodatkowych w biurach podróży".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami