TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hiszpański rząd przeznaczy 9 milionów euro na turystyczną kampanię promocyjną swojego kraju.
reklama
Narodowy Plan Turystyczny (PNIT) ma zostać przeprowadzony w ramach planu marketingowego opracowanego przez Turespana, do roku 2016. Plan jest realizowany przez 33 biura turystyczne spoza Hiszpanii. Przedsięwzięcie pochłonie 1.600 - 1.800 miliona euro.
Kampania ma za zadanie nauczyć m.in. odpowiedniego nastawienia do rynków rozwiniętych. Aby przedsiębiorstwa mogły dotrzeć do rynków dojrzałych otrzymają dotacje: 200 mln euro dla MŚP, 20 mln euro dla młodych przedsiębiorców i 28 mln euro na program "Emprendetur I + D + i".
Hiszpania wyda na poprawę jakości turystyki 350 tys. euro.
4 mln euro otrzyma Instytut Touristic Studies. Będzie miał rozszerzony zakres pracy badawczej poprzez przyłączenie go do Krajowego Instytutu Statystyki (INE).
- Plan ma na celu €œpoprawÄ™ efektywnoÅ›ci promocji produktów turystycznych, a w konsekwencji wzrost przychodów z turystyki i poprawÄ™ sytuacji gospodarczej w Hiszpanii. €œUważamy, że Å›rodki przeznaczone na poprawÄ™ sytuacji w branży turystycznej powinniÅ›my wydawać w sposób bardziej wydajny i przemyÅ›lany, dlatego też inwestujemy miÄ™dzy innymi w ekomarketing - powiedziaÅ‚a Sekretarz Stanu ds. Turystyki - Isabel Borrego.
W 2013 roku budżet na sektor turystyczny będzie o 24,5% szczuplejszy niż w roku 2012. W nowym roku będzie wynosił 330,62 mln euro.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami