TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-18 - Jak Neckermann kusi agentów?

Ruszyła II edycja "Neckermannii" programu lojalnościowego skierowanego do pracowników biur agencyjnych sprzedających ofertę touroperatora z polskich katalogów. Pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem, wzięło w niej udział ponad 500 osób z 300 biur podróży.

reklama


- Naszym priorytetem od zawsze były relacje partnerskie, gdzie sukces touroperatora rozumiany jest równolegle z sukcesem i zadowoleniem agenta - mówi Rafał Buczak, Dyrektor Sprzedaży Neckermann Polska. - Cieszymy się, że "Neckermannia", która jest jednym z elementów pozwalających na budowanie tych relacji jest tak pozytywnie oceniana. Program będziemy kontynuować i rozwijać. - dodaje.

Uczestnicy chwalili proste zasady i ciekawe nagrody programu. W jego ramach zbierają punkty za sprzedaż produktów touroperatora, które mogą wymieniać na nagrody. Na jej liście znajdują się zarówno vouchery podróżne Neckermanna, bony na paliwo i towarowe znanych sieci handlowych (Saturn, IKEA, Zara, H&M, Reserved), ekskluzywny sprzęt firmy Apple, jak i możliwość doładowania indywidualnej karty płatniczej. Nowością II edycji będą cykliczne akcje towarzyszące dla najbardziej aktywnych sprzedawców. W pierwszej z nich, która potrwa do końca listopada na siedmiu najlepszych czekają vouchery pobytowe w Austrii w sezonie Zima 2012/2013.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com