TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-31 - Polska - Feel Invited

W związku z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi w USA, Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje zainteresowanie odbiorców także w Europie i promuje polską turystykę. Specjalnie przygotowany i opracowany spot reklamowy "Polska Feel Invited" zostanie wyemitowany w zagranicznych mediach CNN i BBC.

reklama


W CNN emisja spotu rozpoczęła się 15 października br. i potrwa do 9 grudnia 2012 roku. Feel Invited ukaże się 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44% emisji spotu emitowanych będzie w prime time! 22 października rozpocznie się emisja spotu także w BBC. Do 2 grudnia 2012 r wyłącznie w prime time - 60 razy. Koszt emisji w CNN wyniesie 485 tysięcy dolarów a w BBC 230 tysięcy dolarów.

Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju - mówi Jolanta Grus, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je, informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione - podkreśla Grus.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com