TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Touroperator podjął decyzję o zmianie swojego wizerunku oraz postanowił rozszerzyć dotychczasową ofertę.
reklama
Millennium Travel International oferuje teraz nowe kierunki i nowe typy oferowanych wycieczek. Organizator uruchomił nowa stronę internetową oraz przygotował nowe logo. Dzięki tym zabiegom wizerunkowym biuro ma nadzieję, że stali klienci inaczej spojrzą na firmę i wzrośnie zainteresowanie wśród nowych osób, dotąd sceptycznie podchodzących do organizatora o opatrzonym już znaku firmowym.
Touroperator także rozwija swą aktywność w mediach społecznościowych- posiada swoje konto na serwisach takich jak Facebook, instagram czy google+. Spółka wprowadza również do swojej oferty nowe kierunki i pakiety dla swoich Klientów.
"Dynamiczne zmiany na polskim rynku turystycznym sprawiają, że dążenie do najlepszej jakości jest wyzwaniem, któremu skutecznie stawiamy czoło każdego dnia. Aby zapewnić 100% jakości w dobrej cenie, analizujemy dokładnie sygnały, które dostajemy od naszych Klientów, pracowników i Kontrahentów. Śledzimy trendy na rynku polskim i międzynarodowym. Chcemy dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów, aby ich marzenia stały się rzeczywistością. Wprowadziliśmy wiele nowości do naszej oferty. W tym roku jako jeden z pierwszych polskich touroperatorów wysyłamy naszych turystów do Albanii-samolotem. Z nowości wprowadziliśmy letnie wyjazdy do Hiszpanii pod hasłem: "wypoczynek plus rozrywka", które mają zapewnić dobrą zabawę zarówno dzieciom jak i miłośnikom adrenaliny. Na długie weekendy wiosną również przygotowaliśmy niespodzianki czyli majówkę we Włoskim stylu- Rzym, San Marino, Asyż i Watykan oraz drugą opcję Paryż i Amsterdam. Dla naszych najmłodszych klientów w sezonie letnim 2015 startują Kluby Millennijnych Milusińskich- pełny program animacyjny w Albanii, Bułgarii i Grecji. Dotychczasowa oferta skierowana głównie do osób podróżujących własnym środkiem transportu- zostaje przekształcona i zachęca do korzystania z pełnych pakietów zorganizowanych od a do z - Klientowi pozostaje jedynie spakowanie walizki i stawienie się na miejsce zbiórki z dobrym humorem. Mamy nadzieję, że nowa strona www.millennium.travel zaciekawi każdego, a nowe logo przywoła uśmiech na twarzach i obudzi chęć wybrania się na niezapomniane wakacje."- mówi Marcelina Trzewiczek, Quality Manager.
Millennium Travel International do tej pory specjalizowało się w wynajmie apartamentów z dojazdem własnym. Oferta biura przez lata została poszerzona o pakiety wakacji w hotelach i apartamentach połączone z czarterowymi przelotami oraz dojazdem autokarem. Touroperator zapowiada, że to nie koniec zmian zaplanowanych na rok 2015.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami