TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-26 - Jak promować turystykę?

15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystyki i przedstawią case studies wybranych projektów.

reklama


Zagadnienia marketingu miejsc i marki lokalnej są ważnymi, choć nie do końca docenianymi segmentami promocji turystycznej. Okazją do ich omówienia będzie konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Wydarzenie odbędzie się we środę, 15 maja, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze. Współorganizatorem jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizatorzy chcą, by wreszcie zaczęto mówić o wizerunku województwa przez pryzmat małych ojczyzn. Konferencja będzie więc okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu promocji turystyki.

Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego - Michał Jaros przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu, a o festiwalu Impart ESK 2016 opowie Dyrektor Generalny - Krzysztof Maj. Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki, a dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej - procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Starosta Jeleniogórski - Jacek Włodyga, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów - Krzysztof Korzeń, Prezes Spółki Stawy Milickie SA - Sławomir Mazurek, Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału Gazety Wyborczej.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in serwis Tur-Info.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na www.visitkarkonosze.com



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com