TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2014-05-14 - Rozdano nagrody MP Power Awards
Podczas MP Power Night - finału MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej wyłoniono tegorocznych laureatów, nagrodzone projekty i obiekty eventowe.
reklama
Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
W konkursie Kreatywny Roku Branży Eventowej, towarzyszącym MP Power Awards, jury poszukiwało najlepszych kreatywnych wyspecjalizowanych w sektorze eventowym oraz ludzi, którzy mają potencjał, by rozwijać swoją karierę w tym kierunku.
Trzydziestoosobowe jury, złożone z przedstawicieli korporacji, agencji i podwykonawców, pod przewodnictwem Agnieszki Majkowskiej, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży w Prudential Polska, oceniało zarówno kreację wydarzenia, jaki i jego produkcję, logistykę, sposób realizacji celów klienta/kampanii oraz efekty tych działań. W plebiscycie MP Power 12 zostały wyróżnione osoby reprezentujące różne sektory branży.
Nagrody zostały wręczone podczas gali MP Power Night, która odbyła się w Klubie Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie. Zwycięzców ogłaszali członkowie jury MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz przedstawicieli firm - partnerów gali. Laureaci otrzymali statuetkę złotego Powera. Laureaci plebiscytu Power 12 otrzymali także płyty albumy fotografii United States of Beta - Poles jazz the World oraz dobrane specjalnie do każdej z osób wino z portfolio Rafa Wino.
MP Power Night poprowadził dziennikarz Michał Figurski. Podczas wieczoru zaśpiewali Małgosia Hutek i Nick Sinckler w projekcie United States of Beta - Poles jazz the World. Organizatorem konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz gali finałowej jest MeetingPlanner.pl.
Laureaci MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej
MP Power AwardS - MP Power Projekt
Kategoria: Event/ Produkt launch
Foton - nowoczesna technologia internetowa (agencja: Zgoda Projekt, klient: Netia SA)
Kategoria: Event/ Promocja marki
Desperados - The Wildest Night Party 2013 (agencja: Walk Events, klient: Grupa Żywiec)
Kategoria: Event/ Event firmowy
Gala Asseco Poland 360 (agencja: Focus Event, klient: Asseco Poland)
Spotkania regionalne sieci Bosch Service i AutoCrew (agencja: Live Marketing Concept - ICP Group SA, klient: Robert Bosch)
Kategoria: Event/ Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Kampania komunikująca powrót Prudential na rynek polski (agencja: El Padre, klient: Prudential Polska)
Kategoria: Event/ Pozostałe formy
20. jubileuszowa gala Paszportów Polityki (agencja: Allegro, klient: Polityka Sp. z o.o. S.K.A.)
Kategoria: Incentive/ Incentive travel
Piraci z Seszeli (agencja: InDreams, klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)
Kategoria: Incentive/ Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
Liga Mistrzów ING (agencja: InDreams, klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)
Kategoria: Incentive/ Zintegrowana kampania incentive marketing
Netia Safari Live. Plemię Netii na tropie wartości. (agencja: Africa Line, Zgoda Projekt, klient: Netia SA)
Kategoria: Kongres
IPO Summit Warsaw 2013 (agencja: Jet Events, klient: Ministerstwo Skarbu Państwa, Giełda Papierów Wartościowych, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych)
Kategorie towarzyszące: CSR w branży eventowej
Misja Kilimanjaro - CSR podczas wyjazdu i treningów (agencja: Africa Line, klient: Orange, Samsung)
Z sercem do Laosu z HP GO! (agencja: Pracownia Przygód, klient: Hewlett Packard)
Kategorie towarzyszące: Aktywny outdoor
Szlakiem programu Infrastruktura i Środowisko (agencja: El Padre, klient: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)
Kategorie towarzyszące: Catering
Projekt cateringowy dla United Emirates Airlines (Belvedere Catering by Design, klient: United Emirates Airlines)
Kategorie towarzyszące: Oprawa multimedialna
Koncertowy spektakl video mappingu 3D "Lao Che. Live. Powstanie Warszawskie" (Pro4Media, klient: Muzeum Powstania Warszawskiego)
MP Power Awards - MP Power 12
Kategoria: Meeting planner - marketer lub właściciel biznesowy
Magdalena Vielhaber, OEM/ FWS marketing activation manager, Castrol Polska
Kategoria: Meeting planner - dział zakupów
Katarzyna Łasińska, Category Head Conferences, Events, Travel Management, Bayer Polska
Kategoria: Meeting planner - stowarzyszenie
Agata Kołodziejczyk, koordynator konferencji naukowych, Stowarzyszenie Astronomia Nova
Kategoria: Meeting planner - agencja eventowa
Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Mea Group
Kategoria: Meeting planner - agencja incentive
Agnieszka Kopińska, vice president Africa Line
Kategoria: Meeting planner - PCO / DMC
Anna Jędrocha, prezes zarządu, Symposium Cracoviense
Kategoria: Meeting planner - team building / outdoor
Grzegorz Boksa, właściciel, Horizont
Kategoria: Convention Bureau
Anna Górska, prezes zarządu, Gdańsk Convention Bureau
Kategoria: Dostawca - venue
Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, Legia Warszawa SA
Kategoria: Dostawca - multimedia
Grzegorz Kuć, wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży, Trias Venue & Event Support
Kategoria: Dostawca - catering
Beata Bronowicz, dyrektor sprzedaży, Belvedere Catering by Design
Kategoria: Open
Mirosław Przedpełski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej
MP Power Awards - MP Power Venue
Kategoria: Event Venue
Kopalnia Soli Wieliczka
Kategoria: Kongres Venue
Warszawskie Centrum Expo XXI
Kategoria: Outdoor Venue
Farma Krzyczki
Kategoria: Multi Venue
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Kreatywny Roku Branży Eventowej, konkurs towarzyszący MP Power Awards
Kreatywny Roku Branży Eventowej 2013
Łukasz Gumowski, dyrektor kreatywny agencji Plej
Młody Kreatywny Branży Eventowej
Kat. 2
Paweł Grabowski, wyróżnienie
Kat. 3
Emilia Grochowska - Młody Kreatywny Branży Eventowej 2013
Weronika Śrutwa, wyróżnienie
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami