TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
"Nonstop you" to przewodnie hasło nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy. Jest ona realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoorowych i na urządzeniach mobilnych.
reklama
Niemiecki przewoźnik chce podkreślić swoją rolę w segmencie podróży służbowych. Kampania ma pokazać znaczenie komfortu pasażera w trakcie podróży. Zorientowanie na jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych ma być głównym celem serwisu pokładowego.
"Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy"- mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Bart Buyse.
Kampanię przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Akcja ma trwać do 26 maja 2013 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami