TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-17 - Lufthansa zaczyna nową kampanię promocyjną

"Nonstop you" to przewodnie hasło nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy. Jest ona realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoorowych i na urządzeniach mobilnych.

reklama


Niemiecki przewoźnik chce podkreślić swoją rolę w segmencie podróży służbowych. Kampania ma pokazać znaczenie komfortu pasażera w trakcie podróży. Zorientowanie na jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych ma być głównym celem serwisu pokładowego.

"Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy"- mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Bart Buyse.

Kampanię przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Akcja ma trwać do 26 maja 2013 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com