TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Bon Apetito - sieć serwująca posiłki na wagę, uruchomiła w tym tygodniu swój piąty w Polsce lokal - w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi. To drugi (obok tego w Zakopanem) lokal własny firmy. Trzy kolejne restauracje działają w systemie franczyzowym w Opolu, Tychach oraz Rybniku.
reklama
Sieć podpisała już umowy na lokale w kilku miastach oraz centrach handlowych. Nowa restauracja ma powstać m.in. w Galerii PKP Katowice. Bon Apetito chce nawiązać współpracę z franczyzobiorcami w dużych miastach, m in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie, Rzeszowie, Olsztynie, Krakowie, Trójmieście, Częstochowie, Mikołowie oraz Sosnowcu. Jeszcze w tym roku firma chce rozbudować sieć do ok. 15 restauracji na terenie całej Polsce.
Aby otworzyć lokal franczyzowy Bon Apetito należ posiadać od 2,5 do 4,5 tys. zł za mkw., zależnie od stopnia przystosowania danego lokalu do działalności gastronomicznej. Opłata wstępna wynosi 25 tys. zł. W zamian firma oferuje m.in. przygotowanie biznesplanu, projektu lokalu oraz szkolenie. Bieżąca opłata jest równa 10 proc. sumy miesięcznych przychodów.
Wszystkie posiłki serwowane przez Bon Apetito kosztują tyle samo i są sprzedawane na wagę. Napoje podawane są w systemie "pijesz ile chcesz". W tym segmencie rynku rozwija się także m.in. Multifood STP, Olimp i Express Marche.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami