TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-06 - POT ma nowy pomysł na promocję Polski

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała narzędzie promocyjne, które ma pomóc turystom dowiedzieć się jak najwięcej o Polsce i przygotować plan podróży. Temu celowi służy platforma e-learningowa specialist.poland.travel.

reklama


Platforma ma prezentować atrakcje turystyczne Polski w nieszablonowy sposób, w formie ćwiczeń interaktywnych dotyczących wybranych zagadnień omawianych w części informacyjnej. Na koniec użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę o Polsce.

Platformę, na zlecenie POT przygotowała firma GroMar z Łodzi. Ma to być pierwsze tego typu narzędzie promocyjne POT w historii promocji Polski na rynkach zewnętrznych i rynku krajowym.

Głównym celem tej platformy jest kompleksowe przekazanie szerokiej grupie odbiorców wiedzy na temat atrakcyjności turystycznej Polski, jako ciekawej destynacji. Platforma skierowana jest do zagranicznych touroperatorów, pracowników biur podróży, agencji mających lub zainteresowanych ofertą przyjazdową do Polski, organizacji turystycznych oraz osób indywidualnych i turystów planujących pobyt w Polsce, oraz m.in. mieszkańców naszego kraju. Prezentacja oparta jest na weryfikacji wiedzy w całkowicie zautomatyzowanym procesie. Dostępna jest w języku polskim, angielskim, francuskim i niemieckim.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com