TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-02 - Lemur Travel liczy na sukces

Lemur Travel, spółka założona w styczniu 2010 roku, rozpoczyna czwarty rok swojego funkcjonowania na rynku. Touroperator ten powstał po odejściu z Orbisu grupy osób zatrudnionych w dziale produktu, po tym jak w Orbis Travel zmieniono układ właścicielski i wprowadzono nowe zasady budowy programu.

reklama


Od początku swojego istnienia Lemur Travel przygotowywał ofertę we współpracy z tymi samymi partnerami zagranicznymi, z którymi tworzono program w poprzedniej firmie. Zapewniało to odpowiednią jakość oferty. Podobnie ma być w roku 2013.

Na sezon letni firma przygotowała ofertę wypoczynkową w 11-tu regionach i 6-ciu krajach Basenu Morza Śródziemnego. Są to: BUŁGARIA (Warna i Burgas), GRECJA (Kreta i Rodos), HISZPANIA (Majorka, Costa Brava i Costa del Sol), EGIPT (Hurghada i Sharm El Sheikh), CHORWACJA i TURCJA. Przygotowano także ofertę wycieczek objazdowych po Portugalii. Wyloty odbywały się będą z wielu polskich portów.

Ze szczególną uwagą warto przyjrzeć się programowi wyjazdów do Bułgarii. Jest to zdecydowanie wiodący kierunek w ofercie Lemur Travel. W programie zawarto pobyty w 53 hotelach, o bardzo zróżnicowanym standardzie (od dwóch do pięciu gwiazdek) i wszystkich formach wyżywienia. W zdecydowanej większości hoteli dostępne jest wyżywienie "all inclusive".

Jak zapewnia prezes firmy - Jarosław Mojzych, oferta LATO 2013, jest tak zbudowana, aby dając klientom szeroki wybór, przy stosunkowo niewysokich cenach, zapewnić firmie rentowność. "Chcemy - mówi Jarosław Mojzych - uniknąć sytuacji w jakiej znalazło się wiele biur w minionym roku, w której sprzedawać musiały miejsca w imprezach w cenach nie sięgających ich kosztów wytworzenia, czego rezultat wszyscy doskonale znamy. W naszej ofercie znalazło się wiele relatywnie tanich hoteli, w pewnych przypadkach nasze ceny są nawet najniższe - ale oczywiście nie zawsze. Naszą podstawową zasadą jest to aby klient jadący z nami miał pewność, że sam zapłacił za wszystkie świadczenia, że nikt go nie dofinansowuje i, że nie spotkają go żadne niemiłe niespodzianki".

Zasadniczą formą dystrybucji imprez jest dla Lemur Travel sprzedaż poprzez sieć agencyjną. Obecnie liczy ona ponad 1000 biur zlokalizowanych na terenie całego kraju. Zarząd firmy stara się umacniać wzajemne więzy z tymi agentami, którzy we współpracy z Lemur Travel widzą szanse dla siebie. Utrzymywanie dobrych relacji z siecią sprzedaży jest, zdaniem zarządu, zagadnieniem kluczowym. System prowizyjny jest tak zbudowany, że nawet stosunkowo niewielka aktywność prowadzi do podwyższenia prowizji.

"Mamy nadzieję, a wręcz jesteśmy przekonani, że rok 2013, mimo że ma w sobie "pechowy" numer "13" i, że ogólna sytuacja gospodarcza nie wygląda nadzwyczaj obiecująco, to zakończy się sukcesem. Czego nam wszystkim życzę w Nowym Roku - kończy Jarosław Mojzych".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com