TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-11-15 - Coffeeheaven na rzecz zwierzÄ…t

Prowadzona przez coffeeheaven kampania CHAI caffé latte, której celem byÅ‚o zabranie funduszy na rzecz WWF Polska, zakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ sukcesem. DziÄ™ki klientom coffeeheaven oraz wsparciu ambasadorki kampanii Martyny Wojciechowskiej, udaÅ‚o siÄ™ zebrać aż 80 tysiÄ™cy zÅ‚otych. Kwota ta zostanie przeznaczona na ochronÄ™ Å›rodowiska naturalnego.

reklama


Kampania CHAI caffé latte rozpoczęła siÄ™ 14 wrzeÅ›nia i trwaÅ‚a do 13 listopada. Jej celem byÅ‚o wsparcie Fundacji WWF Polska, zajmujÄ…cej siÄ™ ochronÄ… Å›rodowiska naturalnego. Zasady kampanii byÅ‚y bardzo proste. Aby jÄ… wesprzeć, wystarczyÅ‚o kupić dowolny z napojów CHAI - Tiger, Orca, Turtle lub Panda. Część dochodu ze sprzedaży tych kaw zostanie przekazana na wsparcie dziaÅ‚aÅ„ Fundacji WWF Polska.

- Dzięki Klientom coffeeheaven, którzy chętnie brali udział w akcji kupując kawy CHAI, udało się zebrać 80 tysięcy złotych! Wykorzystaliśmy dużą popularność kaw CHAI z pożytkiem dla środowiska naturalnego - przyznała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu CHI POLSKA S.A. - Współpraca z WWF Polska wynika z naszej długofalowej polityki zaangażowania społecznego. Uważamy, że działanie na rzecz otoczenia społecznego i przyrodniczego powinno być standardem w każdej firmie. W naszym przypadku to codzienna praktyka. Jako lider rynku, chcemy i w tym zakresie wyznaczać trendy dla całej branży.

- Oprócz zebrania pieniędzy na działania WWF, celem kampanii było także uświadomienie opinii publicznej, jakie znaczenia dla środowiska naturalnego ma dokonywanie przez Klientów świadomego wyboru podczas zakupów. Ważne jest, aby nasze codziennie wybory nie były bezrefleksyjne. Podczas wizyty w sklepie warto się zastanowić, jaki wpływ na środowisko naturalne ma produkt, który chcemy kupić - powiedziała ambasadorka kampanii Martyna Wojciechowska - Najlepiej, jeśli są to produkty posiadające certyfikaty poświadczające, że zostały wyprodukowane zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, w sposób nieszkodzący przyrodzie. Takim certyfikatem jest na przykład Rainforest Alliance, przyznawany towarom, przy których produkcji przestrzegano surowych norm dotyczących gospodarki wodą i odpadami oraz wpływu na dziką przyrodę.

- Kawiarnie należące do CHI, czyli coffeeheaven oraz COSTA by coffeeheaven, mają w swojej ofercie wyłącznie kawy posiadające certyfikat Rainforest Alliance. Kupując je mamy zatem gwarancję, że nie szkodzimy środowisku naturalnemu - podkreśliła Martyna Wojciechowska - W ten łatwy i przyjemny sposób przyczyniamy się do ochrony środowiska, w tym także gatunków zwierząt, które stały się symbolami kampanii - tygrysa, orki, żółwia i pandy.

- Kawa jest uprawiana na olbrzymich obszarach w krajach strefy równikowej, dlatego sposób, w jaki zostaÅ‚a wyprodukowana, nie jest obojÄ™tny dla przyrody - podkreÅ›liÅ‚a Magdalena Dul-KomosiÅ„ska, Dyrektor Naczelny ZarzÄ…du Fundacji WWF Polska. - Kampania CHAI caffé latte, dziÄ™ki której nasza fundacja otrzymaÅ‚a tak znaczne wsparcie, jest doskonaÅ‚ym przykÅ‚adem współpracy pomiÄ™dzy sektorem pozarzÄ…dowym a biznesem. Mam nadziejÄ™, że wiÄ™cej firm podąży szlakiem wytyczonym przez coffeeheaven.

Po zakończeniu kampanii kawy Tiger, Orca, Turtle są nadal dostępne w kawiarniach coffeeheaven oraz COSTA by coffeeheaven. Firma planuje również kontynuowanie swoich działań związanych z zaangażowaniem w tematykę społeczną i ekologiczną.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com